تاریخ : سه شنبه 1 مرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

دانلود <a href="http://bazikids.com" >نسخه</a> <a href="http://bazikids.com" >فشرده</a> <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> Lost Planet 2

دومین سری بازی بسیار موفق و پرطرفدار “سیاره گمشده” در ژانر سوم شخص شلیک کننده می باشد که توسط کمپانی Capcom طراحی و ساخته شده و توسط همین کمپانی نیز در تاریخ ۱۸ ماه می ۲۰۱۰ منتشر خواهد شد. داستان بازی در واقع دنباله ای بر قسمت پیشین بازی یعنی Lost Planet: Extreme Condition می باشد که ده سال پس از وقایع روی داده در نسخه اول بازی و در همان سیاره اسرارآمیز E.D.N. III، ولی این بار با محیطی متفاوت تر و بسیار گسترده تر رخ می دهد، نسخه PC این بازی قرار بود که در ماههای نخستین سال ۲۰۱۰ عرضه گردد که توسط کمپانی سازنده تا تاریخ ۸ اکتبر ۲۰۱۰ با تاخیر مواجه شد. در این قسمت خواهید دید که برف هایی که سیاره را پوشانده بودند، آب شده اند و نواحی جنگلی و گرمسیری که در دل مناطق پوشیده از یخ قرار گرفته بودند ، آشکار می شوند.



:: موضوعات مرتبط: اکشن
تاریخ : سه شنبه 1 مرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> RIPD The Game

R.I.P.D.: The Game عنوان یک بازی سوم شخص اکشن می باشد که براساس فیلمی با همین نام ساخته شده است . داستان درباره ی پلیسی است که کشته میشود و بعد از مرگ روحش به سازمان پلیس های مرده میپیوندد و با همکاری روح های پلیس این سازمان در صدد هست که قاتل خود را که یک فرد زنده است پیدا کند. شرکت سازنده یعنی Old School سعی کرده تا داستان اصلی فیلم را در بازی نیز اجرا کند تا دشمنان ، سلاح ها ، افکت ها و بخش های طنز فیلم ، در بازی نیز وجود داشته باشند . در بخش Co-op می توانید به صورت دو نفره و آنلاین بازی را ادامه دهید .



:: موضوعات مرتبط: اکشن
تاریخ : سه شنبه 1 مرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

دانلود <a href="http://bazikids.com" >نسخه</a> <a href="http://bazikids.com" >فشرده</a> <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> Capcom vs SNK 2 Mark of the Millennium

Capcom vs. SNK 2 نام بازی مبارزه ای است که توسط شرکت Capcom در سال 2001 تولید شده است .در این بازی شما در ابتدا می بایست یکی از تیم های Capcom یا SNK را انتخاب نمایید، که هر تیم دارای مبارزانی خاص می باشد. هر نبرد با شکست تمامی قهرمانان تیم مقابل با پیروزی به اتمام میرسد، این بازی برای اولین بار در میان سایت های ایران توسط بازی کیدز منتشر شده است.



:: موضوعات مرتبط: اکشن
تاریخ : سه شنبه 1 مرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> Ninja Guy

بازی Ninja Guy یک  بازی کم حجم و اکشن جدید سال ۲۰۱۳ می باشد که بدلیل محبوبیت فوق العاده ای نسخه ی اندرویدی بازی ، تولید کنندگان به فکر ساخت نسخه ی کامپیوتری آن افتاده ند. بازی Ninja Guy علاوه برداشتن ژانری اکشن و بی رحمانه ، دارای صحنه های بسیار خنده دار و جذاب می باشد که باعث سرگرم کننده تر شدن بازی می شوند .داستان بازی Ninja Guy  از آنجا شروع می شود که شما برای تبدیل شدن به یک نینجای واقعی و قدرتمند ، باید یک غول Minotaur را شکست بدهید و برای این کار آماده می شوید ، پس از عبور از غول بازی ، و گرفتن نشان نینجا ، باید دشمنان بسیاری رو برو و آن ها را از پای در بیاورید .



:: موضوعات مرتبط: اکشن
تاریخ : جمعه 17 خرداد 1392
نویسنده :

Remember Me | تاپ 2 دانلود

دانلود نسخه کم حجم بازی Remember Me برای PC

| دانلود نسخه BlackBox با حجم ۴٫۲۵ گیگابایت |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۳/۰۶/۰۴
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن
زبان: ENG  
حجم فایل: ۴٫۲۵ GB

Remember Me در دل پاریس در کشور فرانسه رخ میدهد و شخصیت اصلی بازی دختری به نام Nilin است. داستان این بازی پیرامون تجارت حافظه انسان می چرخد، Nilin که عضو رسمی گروه شکارچیان حافظه است. این قابلیت رو دارد که به ذهن افراد نفوذ کند، حافظه و خاطرات آن ها را از آن خود کند یا کاملا حافظه را پاک کند یا تغییر دهد و این تجارت خرید و فروش حافظه ها همچنان رشد میکند و به قدرت بزرگی تبدیل میشود. Nilin در طی داستان توسط گروه شکارچیان دستگیر میشود و حافظه Nilin توسط آنها دزدیده و پاک میشود و در مسیر داستان Nilin در پی بدست آوردن هویت اصلی خود میگردد و در جریان بازی با گروه شورشی مبارز با این تجارت همکاری میکند و در بین آنها جا پیدا میکند و تمام تلاش خود را برای از بین بردن Memoryeyes شرکت بزرگ این تجارت میکند.



:: موضوعات مرتبط: دانلود بازی اکشن
تاریخ : شنبه 4 خرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

دانلود بازی Call of Juarez: Gunslinger 2013 با لینک مستقیم + کرک

| نسخه کم حجم شده BlackBox + کرک معتبر RELOADED |

نسخه ی جدید سری  Call of Juarez: Gunslinger عرضه شد که توانست نمره های نسبتا خوبی رو دریافت کند. داستان بازی ازسوی راوی روایت میشود که جذابیت بازی رو دو چندان میکند , شخصیت اصلی SILAS GREAVES نام دارد , او فردی است که دست به مبارزه با مجرمان میزند و سعی دارد تک تک ان هارا از بین ببرد.صحنه های دوئل مانند نسخه ی اول و تیر اندازی های سریع و صحنه آهسته های بسیار تماشایی گیم پلی بازی را بسیار هیجان انگیز کرده است .



:: موضوعات مرتبط: اکشن
تاریخ : شنبه 4 خرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> Brothers in Arms Hells Highway

 

Brothers in Arms: Hells Highwayنام بازی جدید کمپانی Gearbox Software میباشد که توسط شرکت بزرگ و معروف Ubisof در سال 2008 منتشر شده است. داستان بازی همانند نسخه های قبلی مربوط به دوران جنگ جهانی دوم میشود. کاراکتر اصلی بازی همان مــت بیکر خودمان است که در نسخه ی قبلی هم حضور داشته. وظیفه ی او این است که به هلند برود و با آلمان ها که تمامی کشور را فتح کرده اند مبارزه کند و آنها را از این کشور بیرون اندازند، در طول این راه پر فراز و نشیب با حوادث و اتفاقات گوناگونی مواجه میشود که در نوع خود بسیار جالب و هیجان انگیز است. سبک بازی (First-person shooter, tactical shooter) است. شما باید بازی را با دو شخصیت به نام های Matt Baker و Joe Hartsosc ادامه دهید که نکته جالب اینجاست که بازی را با هر کدام که دوست دارید می توانید انجام دهید ! چیزی شبیه به بازی کوماندوز. بازی درست در منطقه ای به نام Veghel در کشور هلند در 22 سپتامبر سال 1944 اتفاق می افتد. هنگامی که شما و یارانتان به همراه چندین کامیون دیگر در حال عبور از یک خیابان هستید ناگهان بمبی به وسیله ی یکی از هواپیماهای دشمن به کامیون شما اصابت می کند و اینجاست که شما باید بازی را شروع کنید. نام اولین مرحله ی بازی نیز Black Friday است. یکی دیگر از نکات جالب و جدید در روند بازی قابلیت Coach Team است. بدین ترتیب که شما می توانید در بازی به یاران خود فرمان دهید تا به هر منطقه ای که شما می خواهید بروند و............



:: موضوعات مرتبط: اکشن
تاریخ : شنبه 4 خرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> Brothers in arms earned in blood

بازی brothers in arms earned in blood که دارای سبکی اکشن(Tactical shooter, First-person shooter) می باشد ساخته شرکت Gearbox Software است و شرکت Ubisoft آن را در سال 2005 منتشر کرد. این بازی قسمت دوم از سری بازیهای brothers in arms است. روایت این قسمت از بازی نیز درباره‌ روزگار سخت و تلخ جنگ در ژوین سال ۱۹۴۴ می‌باشد. روزگاری که سایه‌ سنگین و تاریک مرگ بر پیکره جهانیان افکنده شده بود و تنها خاطره‌ای از آن بعدها در ذهن سربازان بی‌باک این جنگ باقی ماند، لحظات تلخ از دست دادن هم‌رزمان خود.



:: موضوعات مرتبط: اکشن
تاریخ : شنبه 4 خرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> The Elder Scroll V Skyrim

 

 بازی که در نوع خود منحصربه فرد بوده و نمرات بسیار خوبی را از مجلات بزرگ گرفته و با فروش بسیار خوب خود سود فراوانی را برای شرکت سازنده اش یعنی  Bethesda Softworks به ارمغان آورده است. داستان بازی در سرزمین اسکاریم اتفاق می افتد جایی که اهریمن ها و حیوانات باستانی زیادی زندگی می کنند. و سرزمینی سرد و کوهستانی است. چندین سال پیش گروهی از انسان ها برای زندگی راهی این سرزمین شدند. و به زندگی خود در کنار این حیوانات عادت کرده و روزگارخوشی را می گذرانند. اما حالا این موجودات انسان ها را دشمن خود می دانند.و باهم متحد شد و به انسان ها حمله می کنند.و تمامی انسان ها را به قتل می رسانند. و تنها سه نفر از انسان ها از حمله ی این موجودات شرور زنده می مانند. و برای حفظ جان خود و بقاء نسل خود از این سرزمین محاجرت می کنند. و برای انتقام از این حیواننات شرور ارتش 500نفری حاضر می کنند. و این بار برای انتقام خون قوم خود به این سرزمین می آیند. اما این بار با مشکلات بزرگ تری مواجح می شوند. اهریمن بزرگ که سال ها خفته بود حال از خواب برخواسته و آماده ی جنگیدن با نسل انسان هاست.



:: موضوعات مرتبط: اکشن
تاریخ : شنبه 4 خرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

دانلود <a href="http://bazikids.com" >نسخه</a> <a href="http://bazikids.com" >فشرده</a> <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> Metro Last Light

 

بازیMetro Last Light یک بازی اول شخص اکشن ماجرایی در ژانر ترسناک (First-person shooter)میباشد که شرکت 4A Games سازنده آن میباشد و در سال 2013 شرکت THQ نیز آن را منتشر کرد. داستان بازی که برگرفته از یک رمان روسی به نوشته دمیتری گلوخوسکی که ماجراهای شهر مسکو در آخر الزمان را شرح می‌دهد. زمانی که آشوب همه جا را فراگرفته و سطح زمین جای مناسبی برای زندگی بشر نیست، هیولاهای مخوفی پدیدار شده‌اند که به هیچ موجود زنده‌ای رحم نمی‌کنند. به همین علت مردم مسکو برای ادامه حیات خودشان به کنال‌های متروی شهر پناه بردند. شما در این بازی باید سربازی به نام آرتیوم را کنترل کنید که همراه با دوستان و سربازان دیگر وظیفه آزاد سازی افراد و نجات جان مردم باقیمانده و نیز پاکسازی تونل ها و مترو ها را بر عهده دارد. شما در این مکان تنها نیستید گروه های خرابکار و گروه هایی که نگرش نئونازیسم دارند و موجودات جهش یافته در جای جای تونل ها و مترو ها پراکنده هستند. بین این گروه ها درگیری های زیادی شکل گرفته که با گذشت هر روز به وضع وخیم روسیه می افزاید و کنترل این گروه ها لحظه به لحظه سخت تر و دشوار تر میشود.



:: موضوعات مرتبط: اکشن
تاریخ : شنبه 4 خرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> Thunder Wolves 2013

 

بازی Thunder Wolves از جدیدترین عنوان های بازی اکشن در زمینه جنگ هوایی محسوب می شود که به تازگی برای کامپیوتر روانه بازار شده است. در بازی Thunder Wolves شما در نقش خلبان هلیکوپترهای جنگی ظاهر می شوید که باید سعی کنید با تاکتیکهای درست و استفاده از سلاحهای مختلفی که هلیکوپترتان دارد. در بازی Thunder Wolves حدود ۹ هلیکوپتر مختلف وجود دارد که با پیشروی در بازی میتوانید از آنها استفاده نمایید و در ۱۳ ماموریت مختلف بازی از آنها کمک بگیرید. از دیگر ویژگی های بازی Thunder Wolves می توان به تنوع ماموریتها و محیطهای Thunder Wolves اشاره کرد که بازی را از حالت یکنواختی خارج کرده است . ماموریت های بازی Thunder Wolves در ۴ منطقه مختلف دنیا پیگیری میشود که در آنها باید به جنگ با تروریستهای مختلف بپردازید و آنها را از رسیدن به اهدافشان ناکام بگذارید.



:: موضوعات مرتبط: اکشن
تاریخ : شنبه 4 خرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> Onimusha 3 : Demon Siege
Onimusha 3 یا محاصره شیطان، آخرین نسخه از سری سگانه بازی Onimusha می باشد که در سال 2007 توسط شرکت معروف Capcom به همراهی شرکت ubisoft ارئه شده است. شما در این بازی وظیفه نابودی امپراتوری شیطانی را بر عهده دارید، فضای بازی ترکیبی از فضای حاکم در قرن 16 میلادی کشور ژاپن و زمان حال در پاریس، پایتخت فرانسه می باشد. نسخه پلی استیشن این بازی در زمان اولین ارائه در کشور ژاپن توانست عنوان یکی از پر فروشترین بازی های سال 2004 را کسب نماید. شما هم اکنون میتوانید نسخه کامپیوتری این بازی زیبا را از بازی کیدز با لینک مستقیم دانلود نمایید.



:: موضوعات مرتبط: اکشن
تاریخ : شنبه 4 خرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> Ghostbusters - روح گیرها

 

بازی Ghostbusters بر گرفته از فیلمی به همین عنوان در سبک اکشن سوم شخص تیرانداز می باشد این بازی در سال 2009 توسط Atari منتشر گشته شما در این بازی نقش روکی، عضو جدید تیم روح گیر ها را بر عهده دارید. هدف اصلی شما کشف و نابودی هرگونه فعالیت غیر طبیعی و ارواح می باشد. فضای بازی مربوط به سال 1991 و جشن شکرگذاری در همان سال می باشد. در آن زمان روهگیر ها نقش محافظان شهر را بر عهده دارند، همه چی به خوبی پیش میرود تا اینکه موجی از حملات روح های شیطانی آغاز می شود و شما وارد عمل میشوید. اکنون میتوانید برای اولین بار در میان سایت های ایران این بازی جذاب را با لینک مستقیم از بازی کیدز دانلود نمایید.



:: موضوعات مرتبط: اکشن
صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد
در این وبلاگ شما دوستان در مورد بازی . دانلود بازی . دانلود نرم افزار و دانلود فیلم رو در اختیار شما قرار می دهیم و هر نوع پیشنهاد , در مورد بازی دانلود بازی دلخواهتان و همچنین مشکلات بازی رو می توانید در قسمت نظرات اراه دهید تا ما پیگیر باشیم این وبلاگ در تاریخ 1391/12/6 ساخته شده است.و میتوانید با این شماره پیامک بزنید:09157308494 با تشکر از مدیریت سایت :MMB

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار بازیها و آدرس masoud200.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.