تاریخ : شنبه 26 مرداد 1398
نویسنده : مسعود نسکندی

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت کاربران گرامی وبلاگ.

 ما به دلیل گسترش دادن وبلاگ و کمبود نیروی کار به چند نفر نویسنده اشنایی کار با لوکس بلاگ را دارد نیازمندیم.

اگر شما مایل به نویسندگی در وبلاگ ما هستید بهم پیام خصوصی بدهید البته همراه با ایدی که همیشه انلاین باشی.

با تشکر از مدیر محترم سایت:MMB



:: موضوعات مرتبط: اخباربازی ps3 xbax 360 wii U pc ps4 xone دانلود بازی بازیهای دوبله شده اکشن کم حجم موتورسواری ترسناک استراتیژیک ps3 xbax ماجراجویی پچ بازیها نقدبرسی اخبار متفرقه نمرات بازی اسکرین شات تاریخ انتشار پیش نمایش بازیها دانلود نرم افزار دانلود انیمیشن دانلود باریهای اندورید مستند
تاریخ : چهار شنبه 2 مرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

به جرات میتوان یکی از برترین عناوین شبیه سازی رانندگی صنعت بازی های ویدئویی و رایانه ای را سری بازی های موفق انحصاری Forza Motorsport معرفی کرد که با عرضه ی نسخه های متعدد این سری بر روی کنسول خانگی Xbox 360 و البته انتشار نسخه ی اول آن بر روی کنسول نسل ششمی Xbox،موجب شد تا یک رقیب پر آوازه ی دیگر برای سایر عناوین این سبک پیدا شود و حال پس از عرضه ی موفق چهار نسخه از این سری،استودیو Turn 10 با غیاب در عنوان Forza Horizon بازگشته تا ساخت و توسعه ی یک عنوان از سری بازی های “موتوراسپورت” را البته اینبار در یک کنسول نسل هشتمی،آغاز کند.

dikB0w5 تخته گاز بر فراز آسمان | اولین نگاه به عنوان Forza Motorsport 5



:: موضوعات مرتبط: نقدبرسی
تاریخ : جمعه 23 فروردين 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

درباره The Walking Dead: Survival Instinct تنها می توان به یک موضوع جالب اشاره کرد. لحظاتی در طول بازی وجود دارند که شما در آن ها دلهره را احساس خواهید کرد. مواقعی که مشغول پیدا کردن آیتم های مختلف هستید، حس اینکه باید خود را به شکلی نجات دهید را تجربه خواهید کرد. میزان مهمات بسیار کم است و استفاده از سلاح هایی مانند Shotgun آخرین گزینه ای است که باید از آن استفاده کنید. صدای سلاح های شما، آژیر خطری برای سایر Walkerها است و آن ها را به سمت شما می کشاند. همچنین در اکثر مواقع، این شما هستید که باید راهی برای نجات دادن خود پیدا کنید.

در ادامه مطالب



:: موضوعات مرتبط: نقدبرسی
تاریخ : جمعه 23 فروردين 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

رستگاری عجیب بوکر دویت

“دختره را برای ما بیار، و بدهی ات را صاف کن” این تمام ماجراست، که جزئیات آن یک ذره لعنتی هم تغییر نکرد.

Columbia شهری بزرگ و ناشناخته بر فراز آسمان هاست- شهری سراسر زیبایی و موسیقی و شادی که مردمان از ساحل های مصنوعی آن خسته شدند- که بوکر دِویت (Booker DeWitt ) کاراگاه شخصی و شخصیت اصلی داستان به واسطه آخرین ماموریتی که قبول می کند، سر از آنجا در می آورد. بوکر که قرضی را به کسی بدهکار بوده باید دختری را پیدا بکند و به شخصی برساند. الیزابت (Elizabeth) دختری که باید آن را پیدا کنید، برای تمام عمر خود در برجی زندانی شده است و تنها دارایی آن وقت، کتاب و قدرت عجیب آن به نام tears می باشد. بوکر نیز که قبلا یکی از بهترین های ارتش ایالات متحده بوده، از تمام عمر شیر آوردن خسته شده، و الیزابت و پدرش، کامستاک (Zachary Comstock )، رهبر شهر کلومبیا را بهانه ای برای تغییر زندگی خود یا ادا کردن بدهی اش می بیند و امیدوارست، سکه ای که اینبار پرتاب کرده، خط بیفتد.

در ادامه مطالب



:: موضوعات مرتبط: نقدبرسی
تاریخ : دو شنبه 12 فروردين 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

کونامی اعلام کرد که “ Ground Zeroes ” درواقع مقدمه ای برای “ Phantom Pain ” است  و این دو , یک عنوان نیستند .

 

همانطور که اطلاع دارید , در مراسم GDC 2013 , کوجیما اعلام کرد که بازی MGS5 : Phantom Pain ترکیب دو بازی Ground Zeroes و Phantom Pain است . اما روز گذشته , کونامی اعلام کرد که Ground Zeroes و Phantom Pain دو عنوان جدا از هم هستند و در اصل , Ground Zeroes مقدمه ای برای Phantom Pain است. این جلمه , تمام اطلاعاتی بود که کونامی منتشر کرد و چیز دیگری نگفت .

تنها پلتفرم عنوان Metal Gear Solid V: The Phantom Pain  مشخص شده ولی درمورد پلتفرم “ Ground Zeroes ” حرفی به میان نیامده .

برخی منابع ذکر کرده اند که این دو بازی بصورت جدا از هم منتشر میشود و برخی نیز اعلام کردند که هردو در یک بسته به انتشار در می آیند ! هنوز هیچ خبر معتبری در این مورد منتشر نشده اما زمان به زودی همه چیز را روشن میکند .

البته “ Joakim Mogren ” همان شخص باند پیچی شده ای که در مراسم GDC 2013 نیز حضور پیدا کرد , در توئیتر شخصی خود اعلام کرد که  Metal Gear Solid 5 : Phantom Pain برای PS 4 هم منتشر میشود .



:: موضوعات مرتبط: نقدبرسی
تاریخ : شنبه 26 اسفند 1391
نویسنده : مسعود نسکندی

از ابتدای شكل گیری صنعت بازیسازی تا كنون، تقریباً هر چه بر تعداد قهرمانان مرد در بازی ها افزوده شده، حضور شخصیت های زن در آن ها کمرنگ بوده، زیرا این تفكر همواره وجود داشته كه زن ها به خاطر احساسات قوی و بیش از حد عاطفی، پتانسیل لازم برای تبدیل شدن به یك ابرقهرمان قدرتمند را ندارند. این روند تا قبل از سال 1960 میلادی همچنان پابرجا بود. اما با عرضه عنوان Tomb Raider و جهانی شدن آن، معادلات به هم ریخت و برای اولین بار شاهد درخشش یك زن بودیم. لارا کرافت (Lara Croft) شخصیتی بود كه جای خالی اش به شدت در میان قهرمانان بزرگ این صنعت احساس می شد و Eidos با خلق چنین عنوان و شخصیتی خود را جاودانه کرد.

در ادامه مطالب



:: موضوعات مرتبط: نقدبرسی
تاریخ : جمعه 11 اسفند 1391
نویسنده : مسعود نسکندی

Shadow of rome

11111fff

کارگردان :

نویسنده :

ستارگان : . . .

سازنده و ناشر : Capcom

سال انتشار : 2005

امتیاز : 8.5/10

پلتفرم : ps3 HD ….. ps2

در ادامه مطالب



:: موضوعات مرتبط: نقدبرسی
تاریخ : پنج شنبه 10 اسفند 1391
نویسنده : مسعود نسکندی

نسل هفتم، شاهد شكل گیری یكی از تأثیرگذارترین مجموعه های تاریخ صنعت بازیسازی به نام Crysis كه نه تنها به خاطر گیم پلی خاص و هیجان انگیزش یا داستانی درگیر كننده خود، بلكه به خاطر گرافیك بی نظیرش كه همواره یك استثناء در میان عناوین روز بوده، به محبوبیت بالایی رسیده است. نسخه اول Crysis معیار خوبی برای تست كارت های گرافیكی بود و از این حیث از سطح تكنولوژی آن روزها فراتر رفته بود. تا آن زمان، عملكرد موتور CryEngine 2 نظیر و نمونه ای نداشت، اما برخی كاستی ها باعث شد تا Crytek دستی به سر و روی موتورش بكشد تا بتواند دنباله مناسب تری برای بازی خود بسازد، زیرا Crysis‌ عنوانی نبود كه دنباله ای نداشته باشد.

در ادامه مطالب



:: موضوعات مرتبط: نقدبرسی
صفحه قبل 1 صفحه بعد
در این وبلاگ شما دوستان در مورد بازی . دانلود بازی . دانلود نرم افزار و دانلود فیلم رو در اختیار شما قرار می دهیم و هر نوع پیشنهاد , در مورد بازی دانلود بازی دلخواهتان و همچنین مشکلات بازی رو می توانید در قسمت نظرات اراه دهید تا ما پیگیر باشیم این وبلاگ در تاریخ 1391/12/6 ساخته شده است.و میتوانید با این شماره پیامک بزنید:09157308494 با تشکر از مدیریت سایت :MMB

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار بازیها و آدرس masoud200.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.