تاریخ : سه شنبه 28 خرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

سایت معروف  VG247 به تازگی بهترین نمایش های  نمایشگاه E3 2013 را از نظر خودش و کاربرانش با نظر سنجی اعلام کرده است که در ادامه بد نیست نگاهی به آنها بیندازیم :

ps4-yay



:: موضوعات مرتبط: wii U ps4 xone
تاریخ : سه شنبه 28 خرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

بنیاد ملی بازی های رایانه ای مجوز یک بازی انلاین به نام اخرین نبرد را صادر کرد متن کامل در ادامه :

files_news_306173[0fc93ef5c0b1eeafcd1257ecb2a7294e]



:: موضوعات مرتبط: اخباربازی
تاریخ : سه شنبه 28 خرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

آقای یوسف مهدی از طرف مایکروسافت طی گفتگویی با یک شبکه اسپانیایی زبان گفت که بردن یک کنفرانس به معنی بردن سونی از مایکروسافت نیست و این جنگ تازه شروع شده است .

xbox_one_blanc



:: موضوعات مرتبط: xone
تاریخ : سه شنبه 28 خرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

امروز فروشگاه عظیم اینترنتی آمازون ۸ رنگ جدید را برای PS4 به لیست فروشش اضافه کرد که با رنگ مشکی جمعا میتوان گفت PS4 در ۹ رنگ برای سلیقه های مختلف در دسترس خواهد بود .

77845551441316143379



:: موضوعات مرتبط: ps4
تاریخ : جمعه 17 خرداد 1392
نویسنده :


دانلود <a href="http://bazikids.com" _fcksavedurl="http://bazikids.com" >نسخه</a> <a href="http://bazikids.com" _fcksavedurl="http://bazikids.com" >فشرده</a> <a href="http://bazikids.com" _fcksavedurl="http://bazikids.com" >بازی</a> GRID 2

 

بازی GRID 2 پس از مدت ها انتظار، بالاخره بازی GRID 2 توسط کمپانی Codemasters برای کامپیوتر نیز منتشر شد. در بازی GRID 2 شما جدید ترین محصولات شرکت های معتبر اتومبیل سازی را خواهید دید. برای مثال می توانید در یک Mercedes SL65 AMG بنشینید و منتظر شروع مسابقه باشید تا با سرعتی دیوانه کننده حریفان خود را پشت سر بگذارید.

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود بازی ماشینرانی
تاریخ : جمعه 17 خرداد 1392
نویسنده :

Remember Me | تاپ 2 دانلود

دانلود نسخه کم حجم بازی Remember Me برای PC

| دانلود نسخه BlackBox با حجم ۴٫۲۵ گیگابایت |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۳/۰۶/۰۴
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن
زبان: ENG  
حجم فایل: ۴٫۲۵ GB

Remember Me در دل پاریس در کشور فرانسه رخ میدهد و شخصیت اصلی بازی دختری به نام Nilin است. داستان این بازی پیرامون تجارت حافظه انسان می چرخد، Nilin که عضو رسمی گروه شکارچیان حافظه است. این قابلیت رو دارد که به ذهن افراد نفوذ کند، حافظه و خاطرات آن ها را از آن خود کند یا کاملا حافظه را پاک کند یا تغییر دهد و این تجارت خرید و فروش حافظه ها همچنان رشد میکند و به قدرت بزرگی تبدیل میشود. Nilin در طی داستان توسط گروه شکارچیان دستگیر میشود و حافظه Nilin توسط آنها دزدیده و پاک میشود و در مسیر داستان Nilin در پی بدست آوردن هویت اصلی خود میگردد و در جریان بازی با گروه شورشی مبارز با این تجارت همکاری میکند و در بین آنها جا پیدا میکند و تمام تلاش خود را برای از بین بردن Memoryeyes شرکت بزرگ این تجارت میکند.



:: موضوعات مرتبط: دانلود بازی اکشن
تاریخ : جمعه 17 خرداد 1392
نویسنده :

 

دانلود بازی Last of Us برای PS3 با لینک مستقیم

*** قابل اجرا بر روی CFW 4.41 ***

*** برای اولین بار میان سایت های ایرانی ***

| نسخه کامل و اصلی بازی DUPLEX جایگزین شد |

و پس از چند سال انتظار بازی استثنایی و فوق العاده Last of Us توسط کمپانی قدرتمند و مطرح Naughty Dog به صورت انحصاری برای کنسول PlayStation 3 در سال ۲۰۱۳ انتشار یافت.
 

 

 



:: موضوعات مرتبط: اخباربازی ps3 دانلود بازی
تاریخ : جمعه 17 خرداد 1392
نویسنده :

 

بر دشمنان بتمن افزوده می شود;ه تازگی مدیر خلاق عنوان Batman Arkham:Origins در طی یک مصاحبه ای که با مجله ی روزانه ی EP در بخش پیش نمایش رویدادهای مطبوعاتی مراسم E3 داشته,با صراحت اعلام کرد که شخصیت Bane در نسخه ی جدید سری بازی های شهر آرکام تحت عنوان “ریشه ها” حضور دارد و به عنوان یکی از هشت قاتل موجود در گیم پلی بازی شناخته می شود.

 

1367172340-batman-arkham-origins-1



:: موضوعات مرتبط: اخباربازی
تاریخ : جمعه 17 خرداد 1392
نویسنده :

اطلاعات و شواهد جدید نشان دهنده ی این است که ممکن است Warner Bros در فکر ساخت یک عنوان جدید از سری Lords of the Rings است.این شرکت ، علامتی تجاری به نام Shadow of Mordor را به ثبت رسانده است.

20130607_shadow_of_mordor

، سازنده ی Lord of The Rings Online چندین دامنه ی جدید را نیز ثبت کرده است که نام هایشان حاوی  Shadow of Mordor و Middle-Earth میباشد.

به علاوه ، این کمپانی که حقوق چندین اثر تالکین (نویسنده مجموعه کتابهای ارباب حلقه ها) را دارد ، یک نشان تجاری با نام  Middle-Earth: Shadow of Mordor را ثبت کرده است.

با اینوجود امکانش هست که این کمپانی در حال ساخت یک بازی جدید از سری ارباب حلقه ها باشد.



:: موضوعات مرتبط: اخباربازی
تاریخ : جمعه 17 خرداد 1392
نویسنده :

 Corteam اولین آرت ورک Serious Sam 4 ،‌جدیدترین نسخه از بازیهای Serious Sam را منتشر کرد.این آرت ورک هیچ چیزی در مورد پلتفرم ها نمیگوید اما پیش از این تایید شده بود که این عنوان برای انتشار در سال ۲۰۱۴ برنامه ریزی شده است.

602967 10151642693804421 879773462 n اولین آرت ورک Serious Sam 4  منتشر شد ؛ اینبار روی زمین

با نگاهی به این آرت ورک میتوان متوجه شد که این قسمت بر روی زمین اتفاق خواهد افتاد و سم جدی ما اینبار روی زمین کله ی فضایی ها را خواهد پوکاند!



:: موضوعات مرتبط: اخباربازی
تاریخ : جمعه 17 خرداد 1392
نویسنده :

همان طور که اطلاع دارید کاور آخرین شماره از مجله ی EDGE یعنی ماه جولای متعلق به بازی The Witcher 3: Wild Hunt است و دیروز بود که شاهد این بودیم که مجله ی EDGE اطلاعات و تصویر جدیدی از عنوان The Witcher 3: Wild Hunt را منتشر کرد که بسیار جالب توجه به نظر می رسیدند و حال نیز اولین تصاویر بازی بر روی DX11 منتشر

the-witcher-3-screen-edge-magazine-2

 



:: موضوعات مرتبط: اخباربازی اسکرین شات
تاریخ : جمعه 17 خرداد 1392
نویسنده :

در آخرین شماره از مجله ی لهستانی PSX Extreme که شماره ی ۹۰ آن می باشد ، پیش نمایش مفصلی از عنوان مورد انتظار GTA V منتشر شده است که در این پیش نمایش می توانیم شاهد جزییاتی جدید از بازی به همراه تصویری که هرگز قبلا مشاهده نکرده بودیم باشیم.

gta-v-trevor-franklin-michael

 



:: موضوعات مرتبط: اخباربازی
تاریخ : پنج شنبه 16 خرداد 1392
نویسنده :

کمپانی اپیک گیمز در این نسل با انتشار آنریل انجین ۳ موجب به وجود آمدن عناوین بزرگ و محبوبی شد که همگی به نوبه ی خود به موفقیت های بزرگی دست یافتند.اما به نظر می رسد که باید منتظر تکرار این موفقیت در این نسل نیز باشیم.

 

کمپانی اپیک گیمز لیستی از حامیان خود را  که به نوعی در توسعه ی آنریل انجین  ۴  با این کمپانی سهیم بوده اند را اعلام کرده است که در ادامه مشاهده خواهید کرد.طبق اعلام این کمپانی تاکنون بیش از ۱۳ برنامه مختلف از ۱۳ کمپانی مختلف به عنوان بخشی از توسعه ی این موتور در آن گنجانده شده و با این انجین یک پارچه شده اند.که این می تواند نوید که حماسه ی دیگر را از این کمپانی بدهد  !

در ادامه لیست ۱۳ کمپانی و نرم افزار مختلف را که به عنوان بخشی از توسعه ی آنریل انجین ۴ با این موتور گرافیکی یک پارچه شده اند را مشاهده می کنید

unreal46.7610

 



:: موضوعات مرتبط: اخباربازی
تاریخ : پنج شنبه 16 خرداد 1392
نویسنده :

نها چند روز مانده با فستیوال بزرگ E3 2013 در شهر لس آنجلس آمریکا و گیمرهای سراسر دنیا منتظر رویداد های شگفت انگیز و مهم از این نمایشگاه هستند.بر طبق عادت هر ساله در حالی که چند روزی به آغاز رسمی فستیوال باقی مانده است،شرکت ژاپنی Konami ترتیب یک پیش کنفرانس را برای E3 داده است تا محصولات خود را در معرض دید عموم قرار بدهد ولی امسال ظاهرا دستان این شرکت بسیار پر است.

 

KONAMI-E3SHOW-612x280

موتور گرافیکی FOX Engine در این کنفرانس حرف اول را خواهد زد.نمایش هایی از قدرت این موتور در بازی ورزشی PES 2014 اجرا خواهد شد و باید دید آیا این موتور قوی توانسته است کارایی خود را در این عنوان محبوب ولی رو به سقوط را به مانند MG نشان دهد یا خیر.آقای Kei Masuda که تهیه کنندگی سری بازی های Metal Gear را برعهده دارد نیز سخنرانی خواهد داشت.اما نماینده ی اروپایی شرکت Konami یعنی Mercury Steam با بازی Castlevania lords of shadow 2 پا به این کنفرانس خواهد گذاشت تا اطلاعات تکمیلی از این عنوان H&S ارائه خواهد داد.همچنین پای ثابت Konami یعنی کوجیما و عنوان اسطوره ای Metal Gear Solid نیز در این کنفرانس حضور خواهند داشت.

اخبار لحظه به لحظه ی این رویداد را میتوانید در صفحه ی اصلی سایت در طول یک ساعت آینده دنبال کنید.

 

(بخش لایوچت و پخش زنده ی کنفرانس به دلیل سرعت پایین اینترنت و عدم پشتیبانی فنی سرور (که بیشتر به این روزها برمیگردد) متاسفانه برداشته شد.از شما کاربر گرامی پوزش میطلبیم.)



:: موضوعات مرتبط: اخباربازی
تاریخ : پنج شنبه 16 خرداد 1392
نویسنده :

عنوان Wolfenstein : The New Order که هم اکنون توسط استودیو MachineGames و شرکت بزرگ Bethesda با موتور گرافیکی id Tech5 ساخته میشود،ویدئو تریلری رسمی برای کنفرانس E3 2013 منتشر کرد که در ادامه میتوانید آنها را در دو کیفیت مشاهده و دانلود کنید.

wolfenstein_the_new_order-590x330

ین بازی در سه ماه چهارم سال جاری برای پلتفرم های PS3/Xbox360/PC و پلتفرمهای نسل بعد PS4/XboxOne عرضه خواهد شد.

 

دانلود با کیفیت HD

دانلود با کیفیت SD



:: موضوعات مرتبط: اخباربازی تریلر
تاریخ : یک شنبه 12 خرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

احتمالا Call of Duty Ghosts علاوه بر عرضه روی کنسولهای نسل بعد روی کنسولهای نسل حاضر هم عرضه میشود . امروز  Mark Rubin از استدیو IW اعلام کرد که موتور جدید Call of Duty Ghosts علاوه بر اینکه کیفیت بصری این سری را در نسل بعد بسیار بهتر از قبل میکند , تاثیر بسیاری روی نسل حاضر هم دارد .

 

 CoD Ghosts Tesco BA 002 رستاخیز ارواح | اولین نگاه به Call Of Duty: Ghosts



:: موضوعات مرتبط: اخباربازی
تاریخ : یک شنبه 12 خرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

باکس آرت Saints Row IV هم منتشر شد . این بازی قرار است در ۲۰ اگست سال جاری برای PC PS3 Xbox 360 منتشر شود .

 



:: موضوعات مرتبط: ps3 xbax 360 pc
تاریخ : یک شنبه 12 خرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

اولین نمره از بازی last of us منتشر شد این در حالی است که تا تاریخ رسمی انتشار این عنوان عنوز ۲ هفته باقی مانده است . این نمره را movie mag Empire منتشر کرده است گرچه با فاصله کوتاهی از انتشار این نقد و نمره از روی صفحه اصلی movie mag Empire حذف شده است ولی همان زمان کوتاه هم کافی بود تا تمام دنیای دهکده جهانی از آن باخبر شوند !

the-last-of-us-wallpaper-5



:: موضوعات مرتبط: ps3
تاریخ : یک شنبه 12 خرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

تریلر جدیدی از یکی از مورد انتظارترین بازیهای استراتژیک سال و یا شاید چند سال اخیر منتشر شده است که با حالتی طعنه آمیز شما را به فرماندهی میدان نبرد فرا میخواند .

Company-of-heros



:: موضوعات مرتبط: تریلر
تاریخ : دو شنبه 6 خرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

Bungie  سازنده عنوان Destiny امروز اعلام کرد که احتمال عرضه نسخه PC این بازی هم وجود دارد .

destiny



:: موضوعات مرتبط: pc
تاریخ : دو شنبه 6 خرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

چند روزی پیش بود که یک تصویر مشکوک به سری NFS روی اینترنت پخش شده بود و حالا اولین تیز این بازی هم منتشر شد . این تیزرکوتاه شما را دعوت میکند که در تاریخ مشخصی منتظر رونمایی از عنوان جدید NFS باشید .

need_for_speed_rivals



:: موضوعات مرتبط: تریلر
تاریخ : شنبه 4 خرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

دانلود بازی Fast and Furious Showdown 2013 + کرک

| نسخه کامل همراه با کرک معتبر RELOADED جایگزین شد |

برای مسابقات اتومبیل سواری هیجان انگیز و بی نظیری خود را آماده کنید! آماده شوید تا تیم های خلافکار بین المللی که تنها افراد تیم Fast & Furious می توانند آنها را دستگیر کنند، را به پایین بکشید. پشت رل برخی از هیجان انگیزترین مسابقات دنیا قرار بگیرید و مراحل اتومبیل رانی مختلف را با دوستان خود یا با هوش مصنوعی کامپیوتر به اتما برسانید و مهارت های خود را در حالت های مختلف مانند حالت مسابقه ای، محک بزنید. شما در این بازی می توانید ماشین رویاهای خود را بسازید و آن را با بیش از ۵۰ آپگرید بی نظیر تقویت کنید. مکان های بازی از ریودوژانیرو تا لس آنجلس تا به مسکو تنوع دارند. خط داستان بازی بر اساس فیلم محبوب Fast & Furious نوشته شده است.



:: موضوعات مرتبط: ماشینرانی
تاریخ : شنبه 4 خرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

دانلود بازی Call of Juarez: Gunslinger 2013 با لینک مستقیم + کرک

| نسخه کم حجم شده BlackBox + کرک معتبر RELOADED |

نسخه ی جدید سری  Call of Juarez: Gunslinger عرضه شد که توانست نمره های نسبتا خوبی رو دریافت کند. داستان بازی ازسوی راوی روایت میشود که جذابیت بازی رو دو چندان میکند , شخصیت اصلی SILAS GREAVES نام دارد , او فردی است که دست به مبارزه با مجرمان میزند و سعی دارد تک تک ان هارا از بین ببرد.صحنه های دوئل مانند نسخه ی اول و تیر اندازی های سریع و صحنه آهسته های بسیار تماشایی گیم پلی بازی را بسیار هیجان انگیز کرده است .



:: موضوعات مرتبط: اکشن
تاریخ : شنبه 4 خرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> Brothers in Arms Hells Highway

 

Brothers in Arms: Hells Highwayنام بازی جدید کمپانی Gearbox Software میباشد که توسط شرکت بزرگ و معروف Ubisof در سال 2008 منتشر شده است. داستان بازی همانند نسخه های قبلی مربوط به دوران جنگ جهانی دوم میشود. کاراکتر اصلی بازی همان مــت بیکر خودمان است که در نسخه ی قبلی هم حضور داشته. وظیفه ی او این است که به هلند برود و با آلمان ها که تمامی کشور را فتح کرده اند مبارزه کند و آنها را از این کشور بیرون اندازند، در طول این راه پر فراز و نشیب با حوادث و اتفاقات گوناگونی مواجه میشود که در نوع خود بسیار جالب و هیجان انگیز است. سبک بازی (First-person shooter, tactical shooter) است. شما باید بازی را با دو شخصیت به نام های Matt Baker و Joe Hartsosc ادامه دهید که نکته جالب اینجاست که بازی را با هر کدام که دوست دارید می توانید انجام دهید ! چیزی شبیه به بازی کوماندوز. بازی درست در منطقه ای به نام Veghel در کشور هلند در 22 سپتامبر سال 1944 اتفاق می افتد. هنگامی که شما و یارانتان به همراه چندین کامیون دیگر در حال عبور از یک خیابان هستید ناگهان بمبی به وسیله ی یکی از هواپیماهای دشمن به کامیون شما اصابت می کند و اینجاست که شما باید بازی را شروع کنید. نام اولین مرحله ی بازی نیز Black Friday است. یکی دیگر از نکات جالب و جدید در روند بازی قابلیت Coach Team است. بدین ترتیب که شما می توانید در بازی به یاران خود فرمان دهید تا به هر منطقه ای که شما می خواهید بروند و............



:: موضوعات مرتبط: اکشن
تاریخ : شنبه 4 خرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> Brothers in arms earned in blood

بازی brothers in arms earned in blood که دارای سبکی اکشن(Tactical shooter, First-person shooter) می باشد ساخته شرکت Gearbox Software است و شرکت Ubisoft آن را در سال 2005 منتشر کرد. این بازی قسمت دوم از سری بازیهای brothers in arms است. روایت این قسمت از بازی نیز درباره‌ روزگار سخت و تلخ جنگ در ژوین سال ۱۹۴۴ می‌باشد. روزگاری که سایه‌ سنگین و تاریک مرگ بر پیکره جهانیان افکنده شده بود و تنها خاطره‌ای از آن بعدها در ذهن سربازان بی‌باک این جنگ باقی ماند، لحظات تلخ از دست دادن هم‌رزمان خود.



:: موضوعات مرتبط: اکشن
تاریخ : شنبه 4 خرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

دانلود <a href="http://bazikids.com" >فشرده</a> <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> Civilization v goty gods and kings

بازی Sid Meiers Civilization اولین بازی است که تمدن و چگونگی زندگی قرن پنجم را به نمایش میکشاند و تمام نکات  و خداپرستی و … در این بازی براساس نظریات منتقدان تاریخ به نمایش کشانده شده است. سبک بازی استراتژیک است و از نظر گرافیک و گیم پلی بی نظیر است و البته حجم بازی نیز نسبت به تمام مراحل بازی بالا است. نقش پلیر در بازی نامعلوم است و توضیح پیرامون این موضوع داده نشده است اما طبق اسکرین شات ها شما به عنوان فرمانروا وظیفه دارید تا کشور خود را اداره کنید و همچنین از نکات بازی میتوان به تمام قوانین آن دوران اشاره کرد.هر کدام از این ملت‌ها دو تکنولوژی جایگزین منحصر بفرد خود را دارند به عنوان مثال , در عصر آهن , ژاپنی‌ها سامورایی داشتند و جایگزین شمشیر زن معمولی میشود که بیشتر قوم‌ها شمشیر زن معمولی داشتن اما سامورایی‌ها گروه‌های منحصر بفرد ژاپن هستند و در آن عصر از آنها استفاده میکردند و همینطور سایر قوم و نژاد‌های گوناگون نیز به همین شکل تکنولوژی‌ها و سازه‌های منحصر بفرد خود را خواهند داشت که باز هم به عنوان مثال خیلی از اقوام سربازخانه ای که میسازند barracks نام دارد و شکل استانداردی دارد اما برای روسیه آن سربازخانه Krepost نام دارد و با شکلی متفاوت و البته تکنولوژی متفاوت.


تاریخ : شنبه 4 خرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> The Elder Scroll V Skyrim

 

 بازی که در نوع خود منحصربه فرد بوده و نمرات بسیار خوبی را از مجلات بزرگ گرفته و با فروش بسیار خوب خود سود فراوانی را برای شرکت سازنده اش یعنی  Bethesda Softworks به ارمغان آورده است. داستان بازی در سرزمین اسکاریم اتفاق می افتد جایی که اهریمن ها و حیوانات باستانی زیادی زندگی می کنند. و سرزمینی سرد و کوهستانی است. چندین سال پیش گروهی از انسان ها برای زندگی راهی این سرزمین شدند. و به زندگی خود در کنار این حیوانات عادت کرده و روزگارخوشی را می گذرانند. اما حالا این موجودات انسان ها را دشمن خود می دانند.و باهم متحد شد و به انسان ها حمله می کنند.و تمامی انسان ها را به قتل می رسانند. و تنها سه نفر از انسان ها از حمله ی این موجودات شرور زنده می مانند. و برای حفظ جان خود و بقاء نسل خود از این سرزمین محاجرت می کنند. و برای انتقام از این حیواننات شرور ارتش 500نفری حاضر می کنند. و این بار برای انتقام خون قوم خود به این سرزمین می آیند. اما این بار با مشکلات بزرگ تری مواجح می شوند. اهریمن بزرگ که سال ها خفته بود حال از خواب برخواسته و آماده ی جنگیدن با نسل انسان هاست.



:: موضوعات مرتبط: اکشن
تاریخ : شنبه 4 خرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

دانلود <a href="http://bazikids.com" >نسخه</a> <a href="http://bazikids.com" >فشرده</a> <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> Metro Last Light

 

بازیMetro Last Light یک بازی اول شخص اکشن ماجرایی در ژانر ترسناک (First-person shooter)میباشد که شرکت 4A Games سازنده آن میباشد و در سال 2013 شرکت THQ نیز آن را منتشر کرد. داستان بازی که برگرفته از یک رمان روسی به نوشته دمیتری گلوخوسکی که ماجراهای شهر مسکو در آخر الزمان را شرح می‌دهد. زمانی که آشوب همه جا را فراگرفته و سطح زمین جای مناسبی برای زندگی بشر نیست، هیولاهای مخوفی پدیدار شده‌اند که به هیچ موجود زنده‌ای رحم نمی‌کنند. به همین علت مردم مسکو برای ادامه حیات خودشان به کنال‌های متروی شهر پناه بردند. شما در این بازی باید سربازی به نام آرتیوم را کنترل کنید که همراه با دوستان و سربازان دیگر وظیفه آزاد سازی افراد و نجات جان مردم باقیمانده و نیز پاکسازی تونل ها و مترو ها را بر عهده دارد. شما در این مکان تنها نیستید گروه های خرابکار و گروه هایی که نگرش نئونازیسم دارند و موجودات جهش یافته در جای جای تونل ها و مترو ها پراکنده هستند. بین این گروه ها درگیری های زیادی شکل گرفته که با گذشت هر روز به وضع وخیم روسیه می افزاید و کنترل این گروه ها لحظه به لحظه سخت تر و دشوار تر میشود.



:: موضوعات مرتبط: اکشن
تاریخ : شنبه 4 خرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> Thunder Wolves 2013

 

بازی Thunder Wolves از جدیدترین عنوان های بازی اکشن در زمینه جنگ هوایی محسوب می شود که به تازگی برای کامپیوتر روانه بازار شده است. در بازی Thunder Wolves شما در نقش خلبان هلیکوپترهای جنگی ظاهر می شوید که باید سعی کنید با تاکتیکهای درست و استفاده از سلاحهای مختلفی که هلیکوپترتان دارد. در بازی Thunder Wolves حدود ۹ هلیکوپتر مختلف وجود دارد که با پیشروی در بازی میتوانید از آنها استفاده نمایید و در ۱۳ ماموریت مختلف بازی از آنها کمک بگیرید. از دیگر ویژگی های بازی Thunder Wolves می توان به تنوع ماموریتها و محیطهای Thunder Wolves اشاره کرد که بازی را از حالت یکنواختی خارج کرده است . ماموریت های بازی Thunder Wolves در ۴ منطقه مختلف دنیا پیگیری میشود که در آنها باید به جنگ با تروریستهای مختلف بپردازید و آنها را از رسیدن به اهدافشان ناکام بگذارید.



:: موضوعات مرتبط: اکشن
تاریخ : شنبه 4 خرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> Onimusha 3 : Demon Siege
Onimusha 3 یا محاصره شیطان، آخرین نسخه از سری سگانه بازی Onimusha می باشد که در سال 2007 توسط شرکت معروف Capcom به همراهی شرکت ubisoft ارئه شده است. شما در این بازی وظیفه نابودی امپراتوری شیطانی را بر عهده دارید، فضای بازی ترکیبی از فضای حاکم در قرن 16 میلادی کشور ژاپن و زمان حال در پاریس، پایتخت فرانسه می باشد. نسخه پلی استیشن این بازی در زمان اولین ارائه در کشور ژاپن توانست عنوان یکی از پر فروشترین بازی های سال 2004 را کسب نماید. شما هم اکنون میتوانید نسخه کامپیوتری این بازی زیبا را از بازی کیدز با لینک مستقیم دانلود نمایید.



:: موضوعات مرتبط: اکشن
تاریخ : شنبه 4 خرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> Ghostbusters - روح گیرها

 

بازی Ghostbusters بر گرفته از فیلمی به همین عنوان در سبک اکشن سوم شخص تیرانداز می باشد این بازی در سال 2009 توسط Atari منتشر گشته شما در این بازی نقش روکی، عضو جدید تیم روح گیر ها را بر عهده دارید. هدف اصلی شما کشف و نابودی هرگونه فعالیت غیر طبیعی و ارواح می باشد. فضای بازی مربوط به سال 1991 و جشن شکرگذاری در همان سال می باشد. در آن زمان روهگیر ها نقش محافظان شهر را بر عهده دارند، همه چی به خوبی پیش میرود تا اینکه موجی از حملات روح های شیطانی آغاز می شود و شما وارد عمل میشوید. اکنون میتوانید برای اولین بار در میان سایت های ایران این بازی جذاب را با لینک مستقیم از بازی کیدز دانلود نمایید.



:: موضوعات مرتبط: اکشن
تاریخ : شنبه 4 خرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

دانلود <a href="http://bazikids.com" >نسخه</a> <a href="http://bazikids.com" >فشرده</a> <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> Resident Evil Revelations

 

شاید هنوز خیلی ها از نسخه های اخیر Resident Evil ناراحت باشند و بخواهند که باز هم بازی ای همانند نسخه های ۱ تا ۳ این سری را تجربه کنند. Capcom به تازگی همه را غافلگیر کرد. این کمپانی اعلام کرد که بازی Resident Evil: Revelations که برای ۳DS عرضه شده بود را برای Xbox 360 ،PS3 ،PC و Wii U به صورت HD عرضه می کند. Revelations می تواند از یک نظر برای دوستداران سری RE جالب باشد و آن هم المان های کلاسیک این عنوان است. اگر با این بازی آشنایی ندارید، باید بگوییم که ماجراهای آن بین نسخه های ۴ و ۵ رخ می دهند.بعد از اینکه کریس ردفیلد (Chris Redfield) به همراه همکار جدیدش جسیکا شراوات (Jessica Sherawat) در یکی از مأموریت هایشان گم می شوند، جیل ولنتاین (Jill Valentine) و همکار جدیدش پارکر لوسینی (Parker Luciani) برای یافتن آن ها اقدام می کنند. آن ها به آخرین مکانی که کریس و جسیکا در آن حضور داشتند، می روند و وارد کشتی ای به نام SS Queen Zenobia می شوند که تبدیل به مکانی شیطانی شده است. از شانس خوب شخصیت های بازی و روال معمول سری RE، این کشتی به نوعی ویروس T آلوده شده که T-Abyss نام دارد و تمام کارکنان آن را به هیولاهای کشنده ای تبدیل کرده است. Revelations از قسمت های مختلفی تقسیم شده و روندی سریالی دارد. هر کدام از این قسمت ها نزدیک به یک ساعت طول می کشد و مراحل نیز کاملاً بر این اساس طراحی شده اند.



:: موضوعات مرتبط: ترسناک
تاریخ : شنبه 4 خرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

سونی امروز چند تصویر جدید از inFamous: Second Son منتشر کرده است . البته بعضی این تصاویر جدید نیستند ولی ارزش دیدن را دارند.

Infamous-Second-son

 

inFamous: Second Son سومین قسمت از این سری پر طرفدار میباشد و هم اکنون توسط استدیو  Sucker Punch در حال ساخت و توسعه است . فعلا تاریخ انتشار این عنوان مشخص نیست ولی احتمالا در زمان عرضه PS4 این بازی هم برای همین کنسول عرضه خواهد شد .



:: موضوعات مرتبط: اسکرین شات
تاریخ : شنبه 4 خرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

Sega و Relic نمایشی سینماتیک از بازی Company of Heroes 2 اماده کرده اند که بخش داستانی بازی را نشان میدهد .

 

company_of_heroes_2_cinematic_trailer



:: موضوعات مرتبط: تریلر
تاریخ : شنبه 4 خرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

ورژن بعدی کینکت هم اکنون در حال ساخت و توسعه توسط مایکروسافت میباشد و در سال ۲۰۱۴ برای ویندوز هم عرضه خواهد شد .

 

به نظر میرسد کینکت بعدی برای ویندوز بیشتر برای کارهای غیر از بازی در نظر گرفته است گرچه بسیار بهتر از کینکت فعلی عمل میکند . طبق اعلام وبلاگ کینکت برای ویندوز دارای ویژگی های جدیدی مانند دوربین تمام رنگی و یک میکروفون با جلوگیری بیشتر از نویز عرضه میشود . این کینکت قدرت تشخصی بیشتری دارد و بسیار بهتر از نسخه قبل حرکات شما را دنبال میکند . همچنین این کینکت به دوربین اینفرارت بسیار قوی مجهز شده است که تقریبا در هر شرایط نوری میتواند حرکات شما را دنبال کند و پاسخ صحیحی به آنها بدهد .



:: موضوعات مرتبط: pc
تاریخ : پنج شنبه 2 خرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

کیکنت بعدی که به صورت پیشفرض روی Xbox one نصب شده است برای PC هم عرضه خواهد شد . این خبر را امروز آقای Ben Kilgore دستیار رئیس  interactive entertainment اعلام کرد !

xbox-one-5



:: موضوعات مرتبط: xone
تاریخ : پنج شنبه 2 خرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

همانطور که با خبر هستید دیشب مراسم مایکروسافت از شبکه های مختلف پخش شد اما بسیاری از دوستان امکان تماشای برنامه را نداشتند .

دیشب سایت گیم اسپات مراسم را بصورت کامل  برای دانلود در اختیار همگان گذاشت . ما نیز این ویدئو را برای شما فراهم آوردیم تا بتوانید به مشاهده آن بپردازید .

 

Xbox-One-Console



:: موضوعات مرتبط: xone
تاریخ : پنج شنبه 2 خرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

امروز آقای Phil Harrison از طرف مایکروسافت  طی صحبتی که با یورو گیمر داشت تایید کرد که Xbox one بازیهای دسته دوم را اجرا نمیکند !

Xbox-One-Console



:: موضوعات مرتبط: xone
تاریخ : پنج شنبه 2 خرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

مایکروسافت تایید کرد است که هارد ایکس باکس وان قابل تعویض نمیباشد . البته احتمالا در صورت خرابی توسط متخصصین هارد تعویض میشود ولی همان مدل ۵۰۰ گیگابایت جایگزین هارد قبلی میشود.

Xbox-One-1-



:: موضوعات مرتبط: xone
تاریخ : پنج شنبه 2 خرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

میتوان گفت پنجمین سوپرایز مایکروسافت در مراسم , معرفی بازی ” Forza Motorsport 5 ” بود . اولین تریلر و تصاویر را میتوانید در ادامه مشاهده و لذت ببرید :

http://images.gamersyde.com/image_forza_motorsport_5-22122-2721_0001.jpg



:: موضوعات مرتبط: اسکرین شات تریلر
در این وبلاگ شما دوستان در مورد بازی . دانلود بازی . دانلود نرم افزار و دانلود فیلم رو در اختیار شما قرار می دهیم و هر نوع پیشنهاد , در مورد بازی دانلود بازی دلخواهتان و همچنین مشکلات بازی رو می توانید در قسمت نظرات اراه دهید تا ما پیگیر باشیم این وبلاگ در تاریخ 1391/12/6 ساخته شده است.و میتوانید با این شماره پیامک بزنید:09157308494 با تشکر از مدیریت سایت :MMB

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار بازیها و آدرس masoud200.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.