تاریخ : پنج شنبه 7 شهريور 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

بازی The Raven Legacy of a Master Thief Chapter II Ancestry of Lies

دانلود بازی The Raven Legacy of a Master Thief Chapter II Ancestry of Lies برای PC

| نسخه کامل همراه با کرک معتبر SKIDROW |

*** برای اولین بار میان سایت های ایرانی ***

The Raven Legacy of a Master Thief Chapter II Ancestry of Lies قسمت دوم بازی فوق العاده جذابی است که توسط استودیو Nordic Games ساخته شده و کمپانی KING Art آن را برای PC در سال ۲۰۱۳ منتشر نموده است ، پس از انتشار قسمت موفق قسمت اول این بار نوبت به قسمت دوم رسید که باید دید داستان کلاغ سیاه به کجا کشیده می شود ، این بازی یک بازی اول شخص داستانی و ماجراحویی می باشد که داستان آن مربوط به فردی است در سال ۱۹۶۰ میلادی که در طی داستان با دو نماد از کلاغ سیاه و کلاغ سفید در گیر می باشد. در این بازی شما باید با مسائل زیادی برخورد کنید و مرحله به مرحله آنها را پشت سر بگذارید.



:: موضوعات مرتبط: ماجراجویی
تاریخ : چهار شنبه 6 شهريور 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

 

دانلود <a href="http://bazikids.com" >نسخه</a> <a href="http://bazikids.com" >فشرده</a> <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> The Bureau XCOM Declassified

بازی The Bureau: XCOM Declassified بعد از معرفی از سوی شرکت ۲K، رسما تایید شد، به طوری که قبلا شایعاتی مبنی بر آن وجود داشت. این بازی Shooter سوم شخص (Tactical shooter)توسط ۲K Marine، استدیو سازنده Bioshcok 2، در دست ساخت می باشد. داستان بازی در سال ۱۹۶۲، زمانی است که جنگ های سرد به اوج خود می رسد و بیانگر رویارویی اولیه سازمان امنیتی XCOM با یک عده ی تخریب گر می باشد. شما در این بازی کنترل یک مامور بخصوص با نام William Carter را در اختیار دارید که باید برای حفظ بشریت در مقابل دشمنان، به کمک تیم ماموران بروید.



:: موضوعات مرتبط: اکشن ماجراجویی
تاریخ : چهار شنبه 6 شهريور 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

 

دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> Gone Home

Gone Home یک بازی جدید در سبک ماجراجویی است که در سال ۲۰۱۳ توسط شرکت The Fullbright Company ساخته و برای پلتفرم PC عرضه شده است. داستان بازی از خانه رفته در ژوئن ۱۹۹۵ روایت میشود و درباره خانواده ای به نام Greenbriar  و دختر خانواده است که پس از چند سال تحصیل در خارج وقتی به خانه باز میگردد متوجه میشود که اعضای خانواده ناپدید شده اند و حالا شما باید با کشف معماهای داخل بازی به دختر کمک کنید تا بفهمد که چه بر سرخانواده اش آمده است. یکی از مهمترین ویژیگی های گرافیک بازی Gone Home درباره ی حال هوای سال های تاریک دهه ۹۰ است که به خوبی به چشم می آید. گیم پلی بازی هم به صورت کشف دلیل گم شدن خانواده بوده و از هر نوع مرحله ی مبارزه ای و… چشم پوشی شده است. همچنین شما میتوانید برای کشف معماهای بازی تمامی وسایل خانه را بررسی کنید.



:: موضوعات مرتبط: ماجراجویی
تاریخ : دو شنبه 4 شهريور 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

 

دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> Batman Arkham Asylum

بازی بسیار زیبای batman arkham asylum یک بازی اکشن سوم شخص در سال 2009 توسط کمپانی Rocksteady ساخته و توسط کمپانی Eidos Interactive برای کنسول های ps3 , xbox 360 و pc منتشر شد. داستان بازی از جایی شروع می شود که بتمن جوکر را پس از آخرین نقشه و دسیسه اش دستگیر می کند و تصمیم می گیرد که او را برای زندانی کردن به آرخام ببرد. با توجه به آخرین حمله ی جوکر به زندان گاتهام، قسمت اعظمی از زندان این شهر تخریب شد و به همین دلیل تعداد زیادی از زندانیان نیز به آرخام منتقل شدند. پس از گذشتن مدت کوتاهی از زندانی شدن جوکر در تیمارستان Arkham، او با کمک شخصی به نام Harley Quinn از زندان فرار و تمام زندانیان را نیز آزاد می کند و درهای تیمارستان را می بندد و بتمن و کمیسر گوردون را درون تیمارستان گرفتار می کند. بازی های این سری، از فیلم های بتمن الهام گرفته شده است.



:: موضوعات مرتبط: اکشن ماجراجویی
تاریخ : دو شنبه 4 شهريور 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

 

دانلود <a href="http://bazikids.com" >نسخه</a> <a href="http://bazikids.com" >فشرده</a> <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> Saints Row IV

 

بازی Saints Row IV یک بازی در سبک (Action, Adventure) است که در سال 2013 توسط شرکت Volition, Inc ساخته و در همان سال توسط شرکت Deep Silver روانه بازار گردید. رئیس جمهور امریکا باید کره زمین را در مقابل مهاجمان فضایی، توسط ابزار و اسلحه های عجیبی که در اختیار دارد نجات دهد. بازی Saints Row IV سبکی عجیب و در عین حال جالب را برای اولین بار ارائه کرده است. بازی یکی از بزرگترین بازی های Open-World که تا کنون ساخته شده است محسوب میشود با این تفاوت که سراسر بازی شما با موجودات فضایی روبرو میشوید که به کره زمین تجاوز کرده اند. شما نقش رئیس جمهور ایالات متحده را ایفا می کنید و با این شخصیت وارد بازی میشوید. داستان بازی ۵ سال بعد از نسخه قبلی بازی اتفاق می افتد. اکنون دار و دسته Saintها دارای مقام سیاسی و درجات نظامی بالایی از طرف دولت شده اند و جزو ساکنین کاخ سفید به حساب می آیند. آن ها از سوی حکومت وظیفه دارند تا با استفاده از نیروها و قدرت های اثبات شده خویش، از زمین در مقابل هجوم بیگانگان محافظت کنند.



:: موضوعات مرتبط: اکشن ماشینرانی موتورسواری ماجراجویی
تاریخ : شنبه 2 شهريور 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

Saints Row IV | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Saints Row IV برای PC

| دانلود نسخه کامل RELOADED با فرمت iso |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۳/۰۸/۲۰
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن
زبان: ENG  
حجم فایل: ۷٫۸۱ GB

عناوین ماجرایی Open-World که اکنون جایگاه ویژه ای در میان بازیسازان و بازیکنان دارد، که بخش عمده ای از محبوبیت خود را مدیون سری بزرگ و خوش سابقه GTA است که چندی دیگر قرار است نسخه جدید آن راهی بازار شود. پس از موفقیت های چشمگیر این سری، IPهای جدیدی با استفاده از فرمول GTA شکل گرفته و توانسته اند برای خود اعتباری دست و پا کنند. مجموعه Saints Row از همان عناوینی است که توانست با استفاده از عناصر تضمین شده و کمی هم طنز به محبوبیت بالایی دست پیدا کند.  SR IV در حالی در نمایشگاه PAX 2012 معرفی شد که سازندگان آن هنوز از موفقیت های کسب شده توسط نسخه قبلی به خود می بالیدند. موفقیت کسب شده توسط The Third تنها به نمرات و نقدهای آن محدود نشده و از نظر تجاری هم به خوبی توانست هزینه های راه اندازی پروژه بعدی را هموار کند که خوشبختانه این اتفاق افتاد و SR IV با تغییرات عمده ای برای PC منتشر شد.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …



:: موضوعات مرتبط: اکشن ماشینرانی موتورسواری ماجراجویی
تاریخ : جمعه 1 شهريور 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

 

دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> DuckTales Remastered

 

بازی کامپیوتری و کم حجم DuckTales جزو عناوین معروف NES محسوب می شود که در سال ۱۹۸۹ در سبک Platformer برای این کنسول عرضه شده بود. اکنون استودیوی WayForward نسخه Remastered و بازسازی شده آن عنوان را برای PC ساخته است. بازی همان سبک و سیاق گذشته خود را داشته و یک Platformer دو بعدی است که البته این بار با فضای پس زمینه سه بعدی همراه است. کاراکترها حالتی کارتونی داشته و با دست طراحی شده اند، موسیقی های ۸ بیتی نسخه اصلی برای نسخه جدید بازسازی شده و این بار شاهد صداگذاری کاراکترها از طرف صداگذارهای Disney نیز خواهیم بود. همچنین ویژگی های جدیدی چون مرحله آموزشی، بخشی به نام موزه و قابلیت شنا کردن در انبار پر از پول Scrooge نیز به بازی اضافه شده اند.



:: موضوعات مرتبط: کم حجم ماجراجویی
تاریخ : پنج شنبه 31 مرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

دانلود بازی Splinter Cell Blacklist برای PC با لینک مستقیم + کرک

دانلود بازی Tom Clancy’s Splinter Cell Blacklist برای کامپیوتر

| نسخه کامل Deluxe Edition همراه با کرک معتبر RELOADED |

بازی اکشن و فوق العاده جذاب Splinter Cell Blacklist که در استودیو بازیسازی Ubisoft ساخته شده و برای PC در سال ۲۰۱۳ منتشر شده است ، در نسخه جدید شش ماه پس از اتفاقات Conviction دنبال می شود ، سم فیشر شخصت اصلی و محبوب بازی که در این نسخه بسیار پخته تر و حرفه ای تر شده بار دیگر با انگیز شخصی پا به میدان نبرد می گذارد ، نیروهای آمریکایی در بیش از نصف جهان مستقر شده اند و کنترل نظامی شهرها را بر عهده گرفته اند ، سم که سرکردگی یک گروه نظامی و گردآوری شده ایالات متحده آمریکا را بر عهده دارد وظیفه آنها مقابله با تروریسم و دور کردن کشورها از جنگ است ، آنها قصد دارند لیست سیاهی تهیه کننده که نام تمام تروریسم ها در آن قرار دارد ، گیم پلی و گرافیک بازی دچار تغییرات گسترده ای شده و میل سازندگان به سمت اکشن شدن بازی کاملا در بازی مشخص است ، همچنین Splinter Cell Blacklist از موتور گرافیکی Unreal Engine 2.5 بهره برده و نکته ای که در آن جالب به نظر می رسد استفاده از زبان فارسی در بازی است ، این بازی از سایت معتبر IGN موفق به دریافت نمره فوق عالی ۹٫۲ از ۱۰ شده است



:: موضوعات مرتبط: اکشن ماجراجویی
تاریخ : دو شنبه 28 مرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

 

دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> Goblin Defenders

Goblin Defenders یک بازی کم حجم جدید در سبک استراتژیک Tower Defence است که در سال ۲۰۱۳ ساخته و برای  پلتفرم PC عرضه شده است. در بازی Goblin Defenders باید در برابر جن هایی که برای دستبرد به مخازن شما از زوایای مختلف حمله می کنند دفاع کنید همچنین بعد از چندین باری که جن ها حمله میکنند غول ها و رئیسان حمله میکن. شما باید بهترین استراتژی ممکن را برای ساخت برج ها محک و قوی و چیدمان آن ها داشته باشید. در طول بازی Goblin Defenders هشت هیولا ویژه و پنج رئیس هیولا رو در رو می شوید که باید آن ها را نابود کنید. در بازی هر چقدر که به جلو بروید بازی سخت تر میشود و از هر طرف به شما حمله میکنند که شما باید با بهترین انتخاب برای آپدیت سلاح ها را انجام دهید تا بتوانید جن ها و رئیس هایشان را از پای درآورید.



:: موضوعات مرتبط: کم حجم ماجراجویی
تاریخ : دو شنبه 28 مرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

Mark Of The Ninja Special Edition | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Mark Of The Ninja Special Edition برای PC

تاریخ انتشار: ۲۰۱۳/۰۸/۱۸
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن
زبان: ENG  
حجم فایل: ۲٫۲۵ GB

بازی آرکید Mark of the Ninja داستان نینجایست از قبیله هیسومو که قبیله آنها مورد حمله قرار می‎گیرد و استادش را گروگان می‎گیرند و پس از آزاد کردن استادش رئیس قبیله به او می‎گوید که این حملات توسط Hessain Service بوده و قصد بدست آوردن گنجهایی قبیله هیسومو را دارد. در این بازی خبری از اره برقی و انوع و اقسام سلاح‎های مثل بازی Shank نیست و همانطور که می‎دانید نینجاها ترجیح می‎دهند هدف خود را غافلگیر کنند و از بین ببرند و سازندگان این بازی به خوبی این موضوع را درک کرده و روی این موضوع مانور دادند. در ضمن باید بگیم وقتی در تاریکی هستید اکثراَ دشمنانتان قادر نیستند شما را ببینند ولی همیشه این طور نیست و با رد کردن مراحل متوجه می‎شوید در تاریکی هم امنیتی نخواهید داشت.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …



:: موضوعات مرتبط: اکشن ماجراجویی
تاریخ : دو شنبه 28 مرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

Reef Shot | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Reef Shot برای PC

تاریخ انتشار: ۲۰۱۳/۰۸/۱۰
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: شبیه سازی
زبان: ENG  
حجم فایل: ۶۳۴ MB

اگر دوست دارید غواصی در دریا و عکس گرفتن از موجودات دریایی را تجربه کنید بازی Reef Shot این امکان را برای شما فراهم کرده است. شما به عنوان یک عکاس باید از صخره های مرجانی ، ماهی ها ، لاک پشت ها و هرچیزی که به شما ماموریت داده می شود به صورت حرفه ای عکس بگیرید.  در عین حال باید مراقب خطرات زیر دریا مثل کوسه ها و… باشید. گرافیک بازی با توجه به حجم کم بازی خیلی خوب می باشد به گونه ای که حس میکنید در اعماق دریا در حال غواصی کردن هستید.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …



:: موضوعات مرتبط: کم حجم ماجراجویی
تاریخ : شنبه 26 مرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

 

دانلود <a href="http://bazikids.com" >نسخه</a> <a href="http://bazikids.com" >فشرده</a> <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> PayDay 2

بازی PAYDAY 2 یک بازی جدید در سبک اکشن است که در سال 2013 توسط شرکت Starbreeze و Overkill Software ساخته و توسط شرکت 505 Games عرضه شده است. Payday 2 یک بازی شوتر اول شخص است که یک سبک ویژه برای خود دارد. در حالی که اکثر بازی ها شما نقش مثبت و فرد خوب را بازی می کنید. داستان بازی این است که شما عضوی از یک باند تبهکاری 4 نفره هستید بی رحم هستید که دزدی را به راه های دیگر برای ثروتمند شدن ترجیح داده اند. شما در هر مرحله از بازی باید به یک مکان خاص دستبرد بزنید. این بازی جذاب که نقطه تمرکز خود را بر روی بخش دو نفره (Co-oP) و مولتی پلیر یا همان چند نفره قرار داده است. اما همچنان نسخه افلاین یا سینگل پلیر ان هم جذابیت خود را از دست نداده در این نسخه بیش از 30 مرحله وجود دارد که باید در این مراحل می توانید پروژه های خلاف کاری برای خود و گروه خود انتخاب کنید از دزدی یک مغازه کوچک تا سرقت بانک و یا جرائم بزرگ بین المللی, سایبری و… . همچنین میتوانید از راه های مختلف پول بدست آورید و پول خود را برای ارتقای خود سلاح و … خرج کنید.



:: موضوعات مرتبط: اکشن ماجراجویی
تاریخ : شنبه 26 مرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

 

دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> Slender The Arrival

بازی Slender The Arrival یک بازی سبک ترسناک و ماجرایی (Survival horror) است که توسط کمپانی Blue Isle Studios طراحی و روانه بازار شده است. بازی Slender The Arrival یک عنوان بسیار جذاب برای علاقمندان به بازیهای ترسناک به حساب می آید و در طراحی محیط بازی و شیوه گیم پلی بازی دقت زیادی به خرج داده شده است تا عنوانی قابل قبول را برای علاقمندان به بازیهای ترسناک رقم بزند. بازی Slender The Arrival دارای محیطهای گوناگون برگرفته از جنگل و کلبه های کوچک و تاریک است که به زیبایی هرچه تماتر حس ترس را به بازی باز القا میکند. داستان در مورد شخصیت اصلی بازی به نام Lauren است. Lauren با اتومبیل خود به سمت خانه دوست خود Kate میرود. اما در میان راه جاده توسط درختانی که قطع شده اند مسدود شده است و Lauren مجبور می شود پیاده برود. وقتی به خانه کیت می رسد، متوجه تغییراتی عجیب در آنجا می شود. خانه به هم ریخته است، مبل ها و صندلی ها شکسته اند، پنجره ها باز هستند و سکوت ترسناکی در خانه ی کیت حکم فرما می باشد. برق خانه نیز قطع می باشد و شما می بایست با کمک یک چراغ قوه به جستجو در خانه و دور و اطراف آن بپردازید و ... .



:: موضوعات مرتبط: اکشن ترسناک ماجراجویی
تاریخ : شنبه 26 مرداد 1398
نویسنده : مسعود نسکندی

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت کاربران گرامی وبلاگ.

 ما به دلیل گسترش دادن وبلاگ و کمبود نیروی کار به چند نفر نویسنده اشنایی کار با لوکس بلاگ را دارد نیازمندیم.

اگر شما مایل به نویسندگی در وبلاگ ما هستید بهم پیام خصوصی بدهید البته همراه با ایدی که همیشه انلاین باشی.

با تشکر از مدیر محترم سایت:MMB



:: موضوعات مرتبط: اخباربازی ps3 xbax 360 wii U pc ps4 xone دانلود بازی بازیهای دوبله شده اکشن کم حجم موتورسواری ترسناک استراتیژیک ps3 xbax ماجراجویی پچ بازیها نقدبرسی اخبار متفرقه نمرات بازی اسکرین شات تاریخ انتشار پیش نمایش بازیها دانلود نرم افزار دانلود انیمیشن دانلود باریهای اندورید مستند
تاریخ : چهار شنبه 23 مرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

دانلود بازی PAYDAY 2 برای PC با لینک مستقیم + کرک

دانلود بازی PAYDAY 2 برای کامپیوتر با لینک مستقیم

| نسخه کامل همراه با کرک معتبر FLT |

*** برای اولین بار میان سایت های ایرانی ***

بازی اکشن و فوق العاده جذاب PAYDAY 2 که در استودیو  Overkill Software ساخته شده و ارائه ای از کمپانی ۵۰۵Games می باشد که برای PC در سال ۲۰۱۳ انتشار یافته است ، Payday 2 عنوان محسور کننده ای است که به آن لقب بهترین شبیه ساز دزدی در تاریخ بازی های کامپیوتری را داده اند ، نسخه اول این بازی با استقبال بسیار عالی رو به رو شد و همین مسئله کافی بود تا سازندگان تصمیم به ساخت نسخه دوم بگیرند ، بازی Payday 2 در E3 امسال نیز نگاهای زیادی را به خود دوخت و توانست جوایزی را نیز از آن خود کند ، بازی از جهات بسیار زیادی پیشرفت کرده و از آن عنوان کوچک دیجیتالی جای خود را به یک عنوان شوتر اول شخص درجه یک داده است ، Dallas, Hoxton, Wolf, Chains چهار نقاب دار هستند که شغل آنها دستبرد زدن به محل های مختلف پول و درآمد زایی است ، از مراکز فروش گرفته تا بانک ها و موسسات خیریه در این بازی پوشش داده شده که مراحل یکی پس از دیگری توسط گیمر طی خواهد شد ، این ۴ نفر در هر دزدی تجربیات آنها بیشتر شده و حرفه ای تر عمل خواهند کرد ، از نظر گرافیک و گیم پلی بازی دارای پیشرفت بسیار عالی بوده و فطعا از ویژگی است که به چشم خواهد آمد ، Payday 2 را می توانید از سایت پی سی دی با لینک مستقیم دانلود نمایید …



:: موضوعات مرتبط: اکشن ماجراجویی
تاریخ : سه شنبه 22 مرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی
دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> Mercenary Kings

بازی Mercenary Kings یک بازی زیبا بسیار کم حجم برای pc می باشد که توسط شرکت Tribute Games ساخته و منتشرشده است. سبک این بازی (Shoot 'em up) اکشن است و داستان بازی درمورد پادشاهان مزدوری است که شما باید با آنان مقابله کنید.



:: موضوعات مرتبط: کم حجم ماجراجویی
تاریخ : یک شنبه 20 مرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

L.A Noire | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی L.A Noire برای PC

| دانلود نسخه کامل SKIDROW با فرمت iso |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۱/۱۱/۱۶
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: ماجراجوریی
زبان: ENG  
حجم فایل: ۱۳٫۷۴ GB

همه ما کمپانی راک استار را با همان بازی های قدیمی می شناسیم . بازی L.A Noire توسط استودیوی بازی سازی Team Bondi ساخته و حمایت شد. این در حالی است که طبق گفته ی بسیاری از سازندگان بازی و منتقدان ، بازی فوق العاده ی L.A. Noire میتواند یکی از بهترین های سال ۲۰۱۱ میلادی باشد. این بازی نشان می دهد که چطور باید از تمام بخش ها (از گیم پلی، داستان و موسیقی گرفته تا بسیاری از مسائل دیگر) به درستی استفاده کرد. L.A. Noire از نظر سناریو یکی از بی نقص ترین بازی هایی است و خط دیالوگ های آن به شدت زیاد است. L.A. Noire یکی از پدیده های این نسل است که صنعت بازی را به سمت و سوی دیگری برده است.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …



:: موضوعات مرتبط: اکشن ماشینرانی ماجراجویی
تاریخ : پنج شنبه 17 مرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

 

دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> Castle Storm

 

بازی Castle Storm یک بازی کم حجم دوبعدی استراتژیک سبک Tower Defense یا همان دفاع از قلعه می باشد که توسط کمپانی Microsoft Game Studios برای PC منتشر شده است. در این بازی شوالیه ها و وایکینگ ها با هم به جنگ می پردازند و وظیفه شما این است که با بکار گیری شوالیه ها بتوانید وایکینگ ها را نابود کنید. این بازی برحسب فیزیک ساخته شده است و گیم پلی این بازی هم خط داستانی دارد و هم می توان آن را به صورت آنلاین چند نفره و Co-op بازی کرد. در مود castle editor هم می توانید قلعه ها را خودتان بسازید. بازی Castlestorm به شما اجازه می دهد تا کنترل یک منجنیق و ارتشی از سربازان را برای نابود کردن قلعه دشمن خود در حالیکه از فروپاشی قلعه خودتان محافظت می کنید،به دست بگیرید. با از بین بردن قلعه دشمن یا شکستن دروازه های آن و وادار کردن افراد خود به سرقت پرچم او می توان در مسابقات برنده شد.



:: موضوعات مرتبط: کم حجم ماجراجویی
تاریخ : چهار شنبه 16 مرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

 

دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> Cloudberry Kingdom

 

 یک بازی جدید در سبک ماجرایی است که توسط شرکت Ubisoft در سال ۲۰۱۳ برای پلتفرم کامپیوترعرضه شده است. داستان بازی Cloudberry Kingdom درباره فردی به نام باب است که به کشورش توسط بیگانگان مورد حمله قرار گرفته و تا سرحد نابودی کشانده شده است در این بین شاهزاده دزدیده شده است حالا باید او بتواند همه دشمنان و تله هایی که برای او گذاشته اند مبارزه کند تا بتواند شاهزاده را نجات دهد.



:: موضوعات مرتبط: کم حجم ماجراجویی
تاریخ : جمعه 11 مرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی
دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> Farm Frenzy 4

 

Farm Frenzy 4 نسخه جدید بازی Farm Frenzy است که در سبک بازی مزرعه داری ، فکری ، مدیریتی و در اصل یک شبیه ساز برای کشاورزی محسوب می شود که در سال ۲۰۱۳ برای کامپیوتر منتشر شده است.  بازی Farm Frenzy 4  از گرافیک سه بعدی ۳D و خیلی بالایی برخوردار است که شما بار دیگر به مدیریت مزرعه و پرورش حیوانات مختلف  می پردازید. شما در بازی Farm Frenzy 4 بعد از کامل کردن هر کدام از مسئولیت ها پول خواهید گرفت . همچنین می توانید به دنبال ایتم های مخفی در بازی بگردید و آنها رو پیدا کرده تا سریعتر مراحل را به پایان برسانید. ویژگی جدید دیگری بازی Farm Frenzy 4 دارد که شما باید : مرغ ها را به خوک ها نشان بدهید تا ببینید چه اتفاق جالبی می افتد.  در بازی Farm Frenzy 4 حیوانات و امکانات مختلفی به بازی اضافه شده است.



:: موضوعات مرتبط: ماجراجویی
تاریخ : پنج شنبه 10 مرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

دانلود بازی The Raven Legacy of a Master Thief 2013 + کرک

بازی های اول شخص داستانی و ماجراجویی از جمله بازیهایی است که طرفداران زیادی دارد . به همین منظور برای این ساعت از سایت بازی بسیار جالب و زیبای The Raven Legacy of a Master Thief را آماده کرده ایم.
این بازی یک بازی اول شخص داستانی و ماجراحویی می باشد که داستان آن مربوط به فردی است در سال ۱۹۶۰ میلادی که در طی داستان با دو نماد از کلاغ سیاه و کلاغ سفید در گیر می باشد. در این بازی شما باید با مسائل زیادی برخورد کنید و مرحله به مرحله آنها را پشت سر بگذارید.



:: موضوعات مرتبط: ماجراجویی
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد
در این وبلاگ شما دوستان در مورد بازی . دانلود بازی . دانلود نرم افزار و دانلود فیلم رو در اختیار شما قرار می دهیم و هر نوع پیشنهاد , در مورد بازی دانلود بازی دلخواهتان و همچنین مشکلات بازی رو می توانید در قسمت نظرات اراه دهید تا ما پیگیر باشیم این وبلاگ در تاریخ 1391/12/6 ساخته شده است.و میتوانید با این شماره پیامک بزنید:09157308494 با تشکر از مدیریت سایت :MMB

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار بازیها و آدرس masoud200.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.