تاریخ : شنبه 4 خرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> Thunder Wolves 2013

 

بازی Thunder Wolves از جدیدترین عنوان های بازی اکشن در زمینه جنگ هوایی محسوب می شود که به تازگی برای کامپیوتر روانه بازار شده است. در بازی Thunder Wolves شما در نقش خلبان هلیکوپترهای جنگی ظاهر می شوید که باید سعی کنید با تاکتیکهای درست و استفاده از سلاحهای مختلفی که هلیکوپترتان دارد. در بازی Thunder Wolves حدود ۹ هلیکوپتر مختلف وجود دارد که با پیشروی در بازی میتوانید از آنها استفاده نمایید و در ۱۳ ماموریت مختلف بازی از آنها کمک بگیرید. از دیگر ویژگی های بازی Thunder Wolves می توان به تنوع ماموریتها و محیطهای Thunder Wolves اشاره کرد که بازی را از حالت یکنواختی خارج کرده است . ماموریت های بازی Thunder Wolves در ۴ منطقه مختلف دنیا پیگیری میشود که در آنها باید به جنگ با تروریستهای مختلف بپردازید و آنها را از رسیدن به اهدافشان ناکام بگذارید.



:: موضوعات مرتبط: اکشن
تاریخ : شنبه 4 خرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> Onimusha 3 : Demon Siege
Onimusha 3 یا محاصره شیطان، آخرین نسخه از سری سگانه بازی Onimusha می باشد که در سال 2007 توسط شرکت معروف Capcom به همراهی شرکت ubisoft ارئه شده است. شما در این بازی وظیفه نابودی امپراتوری شیطانی را بر عهده دارید، فضای بازی ترکیبی از فضای حاکم در قرن 16 میلادی کشور ژاپن و زمان حال در پاریس، پایتخت فرانسه می باشد. نسخه پلی استیشن این بازی در زمان اولین ارائه در کشور ژاپن توانست عنوان یکی از پر فروشترین بازی های سال 2004 را کسب نماید. شما هم اکنون میتوانید نسخه کامپیوتری این بازی زیبا را از بازی کیدز با لینک مستقیم دانلود نمایید.



:: موضوعات مرتبط: اکشن
تاریخ : شنبه 4 خرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> Ghostbusters - روح گیرها

 

بازی Ghostbusters بر گرفته از فیلمی به همین عنوان در سبک اکشن سوم شخص تیرانداز می باشد این بازی در سال 2009 توسط Atari منتشر گشته شما در این بازی نقش روکی، عضو جدید تیم روح گیر ها را بر عهده دارید. هدف اصلی شما کشف و نابودی هرگونه فعالیت غیر طبیعی و ارواح می باشد. فضای بازی مربوط به سال 1991 و جشن شکرگذاری در همان سال می باشد. در آن زمان روهگیر ها نقش محافظان شهر را بر عهده دارند، همه چی به خوبی پیش میرود تا اینکه موجی از حملات روح های شیطانی آغاز می شود و شما وارد عمل میشوید. اکنون میتوانید برای اولین بار در میان سایت های ایران این بازی جذاب را با لینک مستقیم از بازی کیدز دانلود نمایید.



:: موضوعات مرتبط: اکشن
صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد
در این وبلاگ شما دوستان در مورد بازی . دانلود بازی . دانلود نرم افزار و دانلود فیلم رو در اختیار شما قرار می دهیم و هر نوع پیشنهاد , در مورد بازی دانلود بازی دلخواهتان و همچنین مشکلات بازی رو می توانید در قسمت نظرات اراه دهید تا ما پیگیر باشیم این وبلاگ در تاریخ 1391/12/6 ساخته شده است.و میتوانید با این شماره پیامک بزنید:09157308494 با تشکر از مدیریت سایت :MMB

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار بازیها و آدرس masoud200.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.