تاریخ : پنج شنبه 10 مرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

دانلود بازی The Raven Legacy of a Master Thief 2013 + کرک

بازی های اول شخص داستانی و ماجراجویی از جمله بازیهایی است که طرفداران زیادی دارد . به همین منظور برای این ساعت از سایت بازی بسیار جالب و زیبای The Raven Legacy of a Master Thief را آماده کرده ایم.
این بازی یک بازی اول شخص داستانی و ماجراحویی می باشد که داستان آن مربوط به فردی است در سال ۱۹۶۰ میلادی که در طی داستان با دو نماد از کلاغ سیاه و کلاغ سفید در گیر می باشد. در این بازی شما باید با مسائل زیادی برخورد کنید و مرحله به مرحله آنها را پشت سر بگذارید.



:: موضوعات مرتبط: ماجراجویی
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد
در این وبلاگ شما دوستان در مورد بازی . دانلود بازی . دانلود نرم افزار و دانلود فیلم رو در اختیار شما قرار می دهیم و هر نوع پیشنهاد , در مورد بازی دانلود بازی دلخواهتان و همچنین مشکلات بازی رو می توانید در قسمت نظرات اراه دهید تا ما پیگیر باشیم این وبلاگ در تاریخ 1391/12/6 ساخته شده است.و میتوانید با این شماره پیامک بزنید:09157308494 با تشکر از مدیریت سایت :MMB

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار بازیها و آدرس masoud200.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.