تاریخ : جمعه 11 مرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

The Elder Scrolls Anthology کالکشنی از ۵  بازی The Elder Scrolls  است که در یک پک زیبا عرضه می شود . همچنین بسته های الحاقی ۳ بازی آخر نیز در این بسته وجود دارد .

این بسته با قیمت  ۸۰دلار در ۱۰ام سپتامبر(۱۹ شهریور) برای برای PC عرضه خواهد شد .

http://images.vg247.com/current//2013/08/the_elder_scrolls_anthology_TES_03.jpg



:: موضوعات مرتبط: اخباربازی
تاریخ : جمعه 11 مرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

 

دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> Rise of the Triad

 

Rise of the Triad عنوان یک بازی اول شخص شوتر می باشد . این عنوان با گرافیکی پایین تر در سال ۱۹۹۵ ساخته شده بود که این نسخه با گرافیکی بسیار بهتر بازسازی شده است . در این بازی شما در نقش یکی از ۵ شخصیت گروه H.U.N.T بازی خواهید کرد که هریک دارای سبک های مختلف خاص خود هستند . در بخش سینگل پلیر شاهد ۲۰ مرحله ی جذاب خواهیم بود که با لطف سلاح های متنوع بازی ، این مراحل جذاب تر از پیش خواهند بود . بازی با موتور Unreal Engine 3 طراحی شده است که علاوه بربخش تک نفره ، بخش مالتی پلیر (آنلاین) نیز به بازی اضافه شده است . حالت های متنوع بازی ، موسیقی متن ، مپ ها و … به صورت کلاسیک می باشند و تنها گرافیک آن ها بهبود یافته است.



:: موضوعات مرتبط: اکشن ترسناک
تاریخ : جمعه 11 مرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی
دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> Farm Frenzy 4

 

Farm Frenzy 4 نسخه جدید بازی Farm Frenzy است که در سبک بازی مزرعه داری ، فکری ، مدیریتی و در اصل یک شبیه ساز برای کشاورزی محسوب می شود که در سال ۲۰۱۳ برای کامپیوتر منتشر شده است.  بازی Farm Frenzy 4  از گرافیک سه بعدی ۳D و خیلی بالایی برخوردار است که شما بار دیگر به مدیریت مزرعه و پرورش حیوانات مختلف  می پردازید. شما در بازی Farm Frenzy 4 بعد از کامل کردن هر کدام از مسئولیت ها پول خواهید گرفت . همچنین می توانید به دنبال ایتم های مخفی در بازی بگردید و آنها رو پیدا کرده تا سریعتر مراحل را به پایان برسانید. ویژگی جدید دیگری بازی Farm Frenzy 4 دارد که شما باید : مرغ ها را به خوک ها نشان بدهید تا ببینید چه اتفاق جالبی می افتد.  در بازی Farm Frenzy 4 حیوانات و امکانات مختلفی به بازی اضافه شده است.



:: موضوعات مرتبط: ماجراجویی
تاریخ : جمعه 11 مرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

 

 

دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> Skulls of the Shogun

بازی Skulls of the Shogun یک بازی استراتژیک جدید است که در سال ۲۰۱۳ توسط شرکت ۱۷-BIT برای پلتفرم کامپیوترعرضه شده است. داستان بازی Skulls of the Shogun در مورد یک ژنرال نظامی ژاپنی است که در یکی از نبردهای خود مورد خیانت قرار می گیرد و به قتل می رسد. روح وی پس از مرگ میفهمد که فرد خائنی که او را به قتل رسانده خودش نیز کشته شده است، بنابراین با ارتشی از مردگان برای گرفتن انتقام و نابود کردن خیانتکار وارد نبرد با دشمن می شوند. همان طور که ازداستان Skulls of the Shogun معلوم است روند بازی بسیار ساده است و بدون پیچیدگی خاصی روایت می شود.



:: موضوعات مرتبط: استراتیژیک
تاریخ : پنج شنبه 10 مرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

 

دانلود <a href="http://bazikids.com" >نسخه</a> <a href="http://bazikids.com" >فشرده</a> <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> DeadPool

 

DeadPool بازی جدیدی می باشد که داستان آن از کمیک بوک های Marvel تهیه شده است. این بازی مربوط به DeadPool شخصیت محبوب و ضد قهرمان دنیای مارول بوده که در بازی دشمنانی دارد. این بازی توسط استدیوی High Moon که سابقه ساخت سری بازی ها تبدیل شوندگان را دارد ساخته شده و توسط شرکت اکتیویژن به انتشار رسید. داستان این بازی را Daniel Way نوشته و توسط یکی از محبوب ترین صداگذاران بازی هایی چون آنچارتد ، Spec Ops : The Line RAGE یعنی تنولان نورث 42 ساله صداگزاری کرده است.بازی با سبک اکشن سوم شخص می باشد که همین سبک از بازی سازان بازی بسیار بزرگ و پر برخورد می طلبد. در بازی شما پیشرفت Dead Pool را میبینید که طی این پیشرفت ضربات جدید و پیشرفته تر را می توانید به دشمنانتان وارد کنید.



:: موضوعات مرتبط: اکشن
تاریخ : پنج شنبه 10 مرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی
دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> Shadowrun Returns

بازی Shadowrun Returns نام یک بازی نقش آفرینی ایزومتریک جدید و به سبک کلاسیک و استراتژیک است که در سال ۲۰۱۳ توسط شرکت Harebrained Schemes  برای کامپیوتر عرضه شده است. در بازی Shadowrun Returns در نقش فردی به نام Shadowrun که در حاشیه شهر زندگی می کند هستید. شما برای پیدا کردن یک قاتل به همراه گروهی به حومه شهر سیاتل میروید و … . در بازی  Shadowrun Returns سحر و جادو دوباره به دنیا بازگشته است. موجودات عجیب و اسطوره ای دوباره چشم گشودند.



:: موضوعات مرتبط: استراتیژیک
تاریخ : پنج شنبه 10 مرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

دانلود بازی Narco Terror برای PS3 با لینک مستقیم

| قابل اجرا بر روی CFW 3.55 – CFW 4.30 – CFW 4.41 |

بازی بسیار جذاب و اکشن Narco Terror که توسط شرکت Deep Silver برای کنسول PlayStation 3 در شبکه PSN و در سال ۲۰۱۳ منتشر شده است ، این بازی در حواشی مواد مخدر و سرقت بوده و از این بابت می توان روی Narco Terror به عنوان یک بازی اکشن جذاب حساب کرد ، بازی دارای مراحل مختلف بر پایه سبک آرکید است که شما را به دنیای سارقین وارد خواهد کرد ، مبارزات بسیار زیبا و درگیر کننده ، سلاح های کشنده و قابل تنظیم ، امکان بازی به صورت چند نفره و همچنین آنلاین از طریق PSN و …. از ویژگی هایی هستند که از این بازی دیده می شود ، این بازی را می توانید هم اکنون از سایت پی سی دی به صورت رایگان و با لینک مستقیم دانلود نمایید



:: موضوعات مرتبط: ps3
تاریخ : پنج شنبه 10 مرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

دانلود بازی Uncharted Drake’s Fortune برای PS3 با لینک مستقیم

| قابل اجرا بر روی CFW 3.55 – CFW 4.30 – CFW 4.41 |

بازی هیجان انگیز و ماندگار Uncharted Drake’s Fortune که توسط استودیو قدرتمند Naughty Dog ساخته شده و Sony Computer Entertainment آن را برای کنسول PlayStation 3 در سال ۲۰۰۷ منتشر نمود ، داستان این بازی این بازی حول پیدا کردن یک گنج باستانی اسپانیایی در یک مکان بومی می گردد. شخصیت بازی دارای صورتی گرد ، موهایی تمیز سیاه رنگ ، یک شلوار جین گپ و به اسم Nathan Drake می باشد که در واقع یک Indiana Jones مدرن هست. گنجی که Nathan دنبالش می باشد برایل جد بزرگش Sir Francis Drake هست که در سال ۱۵۹۶ به خاطر خون ریزی داخلی فوت کرده و همراه با آن راز گنج پنهانش هم فراموش شده است ولی Nathan در پی پیدا کردن این گنج هست که به احتمال زیاد در جزیره ای در اقیانوس آرام مدفون شده ، جزیره ای که Nathan در آن با دزدان دریایی و افراد سودجو مبارزه می کند. این بازی از هر نظر فوق العاده بوده و قطعا یکی از عناوین برتر سال انتشارش محسوب می شود که به همه ی دوست داران سبک بازی های ماجراجویی پیشنهاد می کنیم این بازی زیبا را تجربه کنند.



:: موضوعات مرتبط: ps3
تاریخ : پنج شنبه 10 مرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

دانلود بازی Prince of Persia: The Shadow and the Flame v1.0 ویژه iOS

نسخه جدید بازی معروف شاهزاده پارسی تحت عنوان Prince of Persia: The Shadow and the Flame برای سیستم عامل قدرتمند iOS نیز منتشر شد ، بازی روایت گر یک داستان بسیار زیباست که در آن با به دنیا آمدن شاهزاده و جستجوی وی برای اینکه کی بوده و از کجا آمده رقم خواهد خورد ، بازی دارای سلاح های بسیار زیاد و جذابی بوده که باید از آنها در مراحل مختلف بهره ببرید ، گرافیک بازی ۳ بعدی و گیم پلی بازی نیز بسیار عالی طراحی شده است ، بازی دارای ۱۴ مرحله بوده که شما می توانید آن را بر روی iOS نسخه ۴٫۳ و بالاتر نصب و اجرا کنید



:: موضوعات مرتبط: دانلود باریهای اندورید
تاریخ : پنج شنبه 10 مرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

دانلود بازی The Raven Legacy of a Master Thief 2013 + کرک

بازی های اول شخص داستانی و ماجراجویی از جمله بازیهایی است که طرفداران زیادی دارد . به همین منظور برای این ساعت از سایت بازی بسیار جالب و زیبای The Raven Legacy of a Master Thief را آماده کرده ایم.
این بازی یک بازی اول شخص داستانی و ماجراحویی می باشد که داستان آن مربوط به فردی است در سال ۱۹۶۰ میلادی که در طی داستان با دو نماد از کلاغ سیاه و کلاغ سفید در گیر می باشد. در این بازی شما باید با مسائل زیادی برخورد کنید و مرحله به مرحله آنها را پشت سر بگذارید.



:: موضوعات مرتبط: ماجراجویی
صفحه قبل 1 ... 6 7 8 9 10 ... 49 صفحه بعد
در این وبلاگ شما دوستان در مورد بازی . دانلود بازی . دانلود نرم افزار و دانلود فیلم رو در اختیار شما قرار می دهیم و هر نوع پیشنهاد , در مورد بازی دانلود بازی دلخواهتان و همچنین مشکلات بازی رو می توانید در قسمت نظرات اراه دهید تا ما پیگیر باشیم این وبلاگ در تاریخ 1391/12/6 ساخته شده است.و میتوانید با این شماره پیامک بزنید:09157308494 با تشکر از مدیریت سایت :MMB

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار بازیها و آدرس masoud200.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.