تاریخ : پنج شنبه 10 مرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

دانلود مجله ی الکترونیکی گیم کیوسک مردادماه 92

در این مطلب از سایت پی سی دی شماره سوممجله ی الکترونیکی گیم کیوسک را تدارک دیده ایم ، در شماره اول این مجله اینترنتی به نقد و بررسی بازی ها ، پیش نمایش بازی های جدید و … پرداخته شده است که می توانید هم اکنون آن را در ۲ نسخه با لینک مستقیم دانلود نمایید.

 



:: موضوعات مرتبط: مجله های بازی
تاریخ : پنج شنبه 10 مرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

اگر خبرهای دیروز را دنبال کرده باشید حتما می دانید که یوبی سافت سرانجام راضی شد که نمایشی از Watch Dogs بر روی کنسول های این نسل یعنی (PS3/X360) داشته باشد و در این تریلر شاهد حضور Aisha Tyler نیز بودیم. ولی بر خلاف انتظار این نمایش واکنش منفی و شکایت طرفداران زیادی را در پی داشته ، چرا که آن ها انتظار داشتند که گرافیک Watch Dogs بر روی این نسل بسیار بهتر از چنین نمایشی باشد تا جایی که حتی عده ای گرافیک بازی بر روی این نسل را با ps2 مقایسه کرده اند ! اما با وخیم شدن اوضاع یوبی سافت سرانجام سکوت خود را شکست و به طرفداران اطمینان داده است که هیچ نگرانی نباید در مورد گرافیک این بازی داشته باشید.

Watch-Dogs-v2



:: موضوعات مرتبط: اخباربازی ps3 xbax 360 pc
تاریخ : پنج شنبه 10 مرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

سازنده ی بازی زیبای The Last of Us یعنی ناتی داگ به تازگی اعلام کرده است که اولین DLC این بازی انحصاری ps3 در ماه آگوست ۲۰۱۳ رونمایی خواهد شد و این DLC در مورد بخش داستانی بازی خواهد بود.

Neil Druckmann و Bruce Straley کارگردان خلاق و کارگردان بازی The Last of Us این خبر را در جلسه ای با نام ” هر چیزی که می خواهید از من بپرسید ” را به میزبانی سایت Reddit اعلام کرده اند.

the-last-of-us-9



:: موضوعات مرتبط: اخباربازی
تاریخ : پنج شنبه 10 مرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

پس از آنکه در پست های قبلی اعلام شد که نسخه ی چهارم سری بازی های GTA به فروشی بالغ بر ۲۵ میلیون نسخه از سال اول عرضه تا اکنون بدست آورده،میتوان پیش بینی کرد که عنوان GTA V نیز به آمار و ارقامی با همین تعداد فروش دست خواهد یافت که به تازگی تحلیل گران صنعت بازی های ویدئویی اظهار داشته اند،عنوان GTA V تنها در سال اول عرضه ی رسمی اش ۱۸ الی ۲۰ میلیون نسخه به فروش خواهد رساند20130408 gta grand theft auto 5 تحلیل گران:عنوان GTA V در سال اول عرضه اش،18 الی 20 میلیون نسخه به فروش خواهد رساند



:: موضوعات مرتبط: اخباربازی
تاریخ : چهار شنبه 9 مرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

Irrational Games و Take-Two  امروز یک بسته الحاقی ( DLC ) برای بازی « بایوشاک : بی کران » منتشر کردند . این بسته الحاقی دارای دو بخش است که اول یک بخش جدید داستانی دو قسمتی به بازی اضافه میکند که داستان الیزابت و بوکر را در سال ۱۹۵۸ در نیویورک روایت میکند  . بخش دوم این بسته الحاقی هم یک مود با نام “ Clash in the Clouds ” به بازی اضافه میکند که در آن باید در برابر موج های مختلفی از دشمنان مقاومت کنید .  در این بسته ۴ نقشه جدید , سلاح های جدید , ویگور و پلاسمید جدید قرار دارد . دشمنان این مود نیز همان دشمنان اصلی بازی هستند .



:: موضوعات مرتبط: اسکرین شات تریلر
تاریخ : چهار شنبه 9 مرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

همان طور که میدانید بازی های زیادی اقتباس از فیلمنامه های بزرگ ساخته شده اند و بسا چندی از آنها برنده از آب و بسا چندی بازنده و نومید کننده در آمدند ولی چیزی که هست  این هست که سال های زیادی شاهد بازی های بودیم که توانسته بودند محبوبیت خود را حفظ کنند مانند بازی پدر خوانده و.. ولی بعضی ها نیز بعد از محبوبیت سرکوب شدند.حال یکی از جدیدترین بازی های که به زودی منتشر خواهد شد Rambo:Video Game است که امید و نومیدی نسبت به بازی معلوم و آشکار نیست ولی تصاویری که امروز از بازی منتشر شده تعریفی از گیم پلی و گرافیک و طراحی محیط ها را برایمان به رخ میکشد که بسیار زیبا عمل شده است. شما میتوانید چندی از تصاویر منتشر شده از بازی را در زیر مشاهده فرمایید.

image_rambo_the_video_game-22694-2785_0001



:: موضوعات مرتبط: اسکرین شات
تاریخ : چهار شنبه 9 مرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

October 17th, 2012 @ 22:18:02

به تازگی خبری از عنوان Assassin’s Creed 4 منتشر شده است که نشان می دهد Aveline شخصیت اصلی عنوان Assassin’s Creed 3 : Liberation که سال گذشته همزمان با Assassin’s Creed 3 بر روی کنسول دستی Ps Vita منتشر شده بود ، در نسخه ی های PS3 و PS4 عنوان Assassin’s Creed 4 : Black Flag دارای سه ماموریت منحصر به فرد می باشد که در این سه ماموریت شما در نقش وی قرار می گیرید .

 



:: موضوعات مرتبط: اخباربازی
تاریخ : سه شنبه 8 مرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

Assassin’s Creed 4 Black Flag

ساعاتی پیش شرکت فرانسوی  طی خبری اعلام کرد بخش نبرد های دریایی این عنوان که حدود ۴۰ درصد گیم پلی بخش تک نفره ی بازی را شامل می شود در بخش چند نفره یا مولتی پلیر وجود نخواهد داشت . با وجود اینکه نبرد های دریایی نسخه ی Assassin’s Creed 3 به یکی از محبوب ترین بخش های این عنوان تبدیل شد اما در بخش مولتی پلیر آن جایی نداشت حال این امر در نسخه ی چهارم این سری نیز تکرار شده است .



:: موضوعات مرتبط: اخباربازی ps3 xbax 360 wii U pc
تاریخ : سه شنبه 8 مرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

http://images.vg247.com/current//2013/07/GTA-5-1.jpg

کمتر از ۵۰ روز به انتشار شماره پنجم GTA مانده که راک استار تصاویر جدیدی از این بازی منتشر کرده.
این بازی ۲۶ شهریور برای PS3 و X360 در سراسر دنیا، بجز ژاپن منتشر خواهد شد.


:: موضوعات مرتبط: اسکرین شات
تاریخ : سه شنبه 8 مرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

در سال ۲۰۰۹، بازی Plants vs Zombies برای pc توسط شرکت PopCap منتشر شد. یک سال بعد این بازی برای گوشی های هوشمند، Xbl و Psn منتشر شد. این بازی در سبک Tower Defense بود و به سرعت محبوبیت خود را میان بازیبازان پیدا کرد. در جریان E3 امسال و در کنفرانس شرکت EA ما شاهد یک Plants vs Zombies جدید در سبک اکشن بودیم که Plants vs Zombies: Garden Warfare نام داشت. در ادامه مطلب میخواهیم نگاهی دقیق تر به این عنوان داشته باشیم:



:: موضوعات مرتبط: پیش نمایش بازیها
صفحه قبل 1 ... 7 8 9 10 11 ... 49 صفحه بعد
در این وبلاگ شما دوستان در مورد بازی . دانلود بازی . دانلود نرم افزار و دانلود فیلم رو در اختیار شما قرار می دهیم و هر نوع پیشنهاد , در مورد بازی دانلود بازی دلخواهتان و همچنین مشکلات بازی رو می توانید در قسمت نظرات اراه دهید تا ما پیگیر باشیم این وبلاگ در تاریخ 1391/12/6 ساخته شده است.و میتوانید با این شماره پیامک بزنید:09157308494 با تشکر از مدیریت سایت :MMB

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار بازیها و آدرس masoud200.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.